Gast Maartenair Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Mijn Philips dvdr 7260H heeft een unieke optie om via dolby digital audio in 5.1 geluidsopname te dubben van TV en radio zenders als bijvoorbeeld ARD en ZDF uit een satbox. Verbindingen en instellingen staan goed, echter AC3-signaal wordt niet vastgelegd... Wie heeft de 7260H en lukt dit wel?? Reageer!
Gast Maartenair Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Origineel bericht van: Maartenair Mijn Philips dvdr 7260H heeft een unieke optie om via dolby digital audio in 5.1 geluidsopname te dubben van TV en radio zenders als bijvoorbeeld ARD en ZDF uit een satbox. Verbindingen en instellingen staan goed, echter AC3-signaal wordt niet vastgelegd... Wie heeft de 7260H en lukt dit wel?? Reageer! Immiddels is de opvolger van mijn 7260H op de markt; de 5570H met 250GB en HDMI en USB. Dus degene met die nieuwe dvd-recorder mag ook reageren. Moet een hele interssante koop zijn voor freaks. Heeft nou niemand hier ervaring met AC3 geluid opnames op een dvdr uit een satbox ??? Reageer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen