Ga naar inhoud


Waar komt die Sat4all censuur-drift vandaan?


Apple740

Aanbevolen berichten

Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo'n "schoon" board wel prettig vind. Ga maar eens elders kijken wat voor rotzooi je in de berichten tegenkomt.

 

Om het schoon te houden is strakke handhaving nu eenmaal nodig, dat geldt in Nederland voor alle terreinen, heeft te maken met doorgeschoten tolerantie.

 

Maar nu moet ik oppassen anders is het een politieke discussie en dat mag niet! blush

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

nee hoor, het is een duidelijk en vooraf bepaald concept waarvan we waarschijnlijk niet zullen afwijken.

mocht er om wat voor reden toch het e.e.a aan sites e.d moeten worden uitgewisseld, tja, iedereen heeft toch e-mail ?

wel oppassen voor FBI meelezers smile

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet waar iedereen zo'n moeite mee heeft.

De zaken die hier niet toegestaan zijn, kan je elders prima vinden.

 

De lokatie van elders verandert alleen continu omdat ze iedere keer weer moeten verkassen.

 

Waarom is het zo'n probleem voor sommigen dat bepaalde zaken niet kunnen hier, sommige uit zakelijk oogpunt, waardoor je nog steeds van een gratis forum geniet.

En andere uit wettelijk oogpunt, omdat het forum anders in notime gesloten wordt.

 

Het blijft hier gewoon een gezellige supermarkt waar je heel veel kan vinden.

En voor sommige zaken moet je gewoon even naar de speciaalzaak.

 

De supermarkt mag immers geen sterke drank verkopen...

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rob Thonus
De supermarkt mag immers geen sterke drank verkopen...


Ook al niet(*) ?

Ik vermoed dat jullie Nederlanders de hoop op een annexatie van Nederland door Vlaanderen nu wel defitief kunnen opbergen ! smile

(*) : zie ook topics i.v.m. rookverbod.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ALL

 

Ik reageer hier niet zo vaak op dit soort berichten...maar

ik zie het zo...WE ZIJN HIER GASTEN van degene die dit mogelijk

maakt....WE HOEVEN NIETS TE BETALEN...voor al dit moois......

Veelal wordt je hier ...BELANGELOOS GEHOLPEN..als we problemen

hebben...VINDT HET HEEL NORMAAL DAT HIER REGELS GELDEN....om geen

bedreiging van sluiten te waarborgen !

WAAR ZEUREN JULLIE OVER !!??!!Iedereen vond deze regels OKE toen

hij of zij hier lid is geworden !

 

Ga met niemand in discussie over mijn standpunt, dat wijzigt

toch niet...... sick

Groetuhhh...Omanski.

--------------------

 

 

CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium

Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: omanski
@ALL

Ik reageer hier niet zo vaak op dit soort berichten...maar
ik zie het zo...WE ZIJN HIER GASTEN van degene die dit mogelijk
maakt....WE HOEVEN NIETS TE BETALEN...voor al dit moois......
Veelal wordt je hier ...BELANGELOOS GEHOLPEN..als we problemen
hebben...VINDT HET HEEL NORMAAL DAT HIER REGELS GELDEN....om geen
bedreiging van sluiten te waarborgen !
WAAR ZEUREN JULLIE OVER !!??!!Iedereen vond deze regels OKE toen
hij of zij hier lid is geworden !

Ga met niemand in discussie over mijn standpunt, dat wijzigt
toch niet...... sick


Goed zo Omanski, ik ben het h e l e m a a l met je eens

groet van poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

mensen waar gaat dit nu in ^^&^*&^*^^cencuur*(&^%$ over?

Sat4all is een gratis board die dmv een enkele banner de kosten dekt zodat de server betaald kan worden, of anders die klagen een 10.000 euro overmaken aan Ron en dan krijg je geen banners meer.

 

Of je nu wel of geen PM's kan lezen interesseerd mij dan ook niet want elk board heeft zo zijn eigen huis regels en om dit aan de kaart te stellen is onzin!

 

Ik ben al jaren en jaren hier lid, als mod en nu als erelid. Mijn reden is een hobby en mocht ik problemen hebben dit te vragen in het juiste forum onderdeel en ben echt zeer tevreden.

 

Om alles "clean" te houden moeten er eenmaal regels opgesteld worden omdat niet alle mods ook nog tijd hebben om elke link na te gaan kijken.

 

Wel kunnen er linken zijn die onterecht op de censuur lijst staan maar dan kan je ook een PM aan een mod schrijven en indien dit terecht is deze uit de censuur lijst te verwijderen.

Dit is in het verleden wel meer gebeurd.

 

En mocht iemand het niet eens zijn met de RULES kan je altijd je lidmaatschap hier opzeggen.

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D.Quijote
Origineel bericht van: gigantaandemuur
Stiekum worden we ook door chinezen gemodereerd...wist je dat nog niet.


Ja dat wist ik al, ze hebben hebben zelf een eigen website :D

Salu2, D.Quijote


Ik zal je vertellen t valt voor hun echt niet mee om al de nederlands geschreven berichten en vooral de pm s te lezen ,dus chapoo smile

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

De beste stuurlui staan aan wal dat is duidelijk.

 

Wat betreft de personen die moderators beschuldigen van PM's lezen die mogen wel een beetje dimmen aangezien dat een zware aantijging is in mijn ogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dat in elke samenleving regels moeten worden uitgevaardigd. Het zou wel moeten zijn, dat iedereen zich daar aan moet houden. Geen uitzonderingen. Die zie ik te vaak.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Citaat:
Waar ik echter nog het meest van schrok is dat hier een bepaalde discussie volledig schijnt te worden gecensureerd/verbannen. Een op dit forum zeer geliefd merk mediabox schijnt nogal een rare streek te hebben uitgehaald met een bepaalde firmwareupdate, zodat imitatieboxen door de mand zouden vallen. Echter waren sommige originele boxen ook de pineut.

De discussie hierover schijnt hier totaal verbannen te zijn en niet toegestaan.

 

In den beginne klopt dat ook MAAR dat had een andere reden nl dat er alleen maar onzin en speculaties(zoals de schuldvraag wie en waarom die dat gedaan hadden) werden gepost en niet een oplossing.

Later hebben we wel een draadje opengelaten en hebben we dat draadje goed in de gaten gehouden. Dat draadje bestaat nog steeds en is ook nog open d8 ik.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AlanS
De beste stuurlui staan aan wal dat is duidelijk.

Wat betreft de personen die moderators beschuldigen van PM's lezen die mogen wel een beetje dimmen aangezien dat een zware aantijging is in mijn ogen.


Straffe taal,ex moderatorke :D

grtz

DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD
Tv Vlaanderen + Canal Digitaal
Samsung Plasma PS-50Q92
Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Satellite Europe

Ik vind 't ook prima dat die regels er zijn wat webshops betreft, maar ik vind 't idioot dat collega-forums/sites standaard gecensureerd worden. Ik zeg dit niet alleen omdat mij dat ook overkomen is, met 2 van m'n sites, maar ik zie dit bij meerdere sites gebeuren, waardoor ik vaak moet gissen waar naar toe iemand verwijst!

 

Maar al te vaak ben ik div. info mbt. bepaalde ontvangers "misgelopen" Ik snap best dat jullie geen links willen plaatsen naar sites waar ook keys geplaatst worden, maar veel goede informatieve sites, zoals Dreambox.info & IHAD bannen dit uit zichzelf ook, dus daar hoeven we echt niet bang voor te zijn.

 

Ik heb ook 't idee dat dit niet zozeer aan de moderators hier ligt, maar eerder aan 1 persoon...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn weer zware aantijgingen en volgens mij doel je op Ron?

Zoals ik eerder poste als er geen links staan naar keysites of ander illegaal spul kan je altijd een verzoek doen om de site van de blacklist te zetten.

 

Ook wat Alan hier net zegt het lezen van PM is nooit gebeurd ook niet omdat er meerdere mods zijn die admin rechten hebben.

 

En ik ga er dan van uit dat de aantijgingen meer doelen op een oud Nederlands spreekwoord:

Zoals de Waard is vertrouwd die zijn gasten.

 

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...