Gast satfreak07 Geplaatst: 15 juli 2008 Geplaatst: 15 juli 2008 Bij mij helpt de cam effe uithalen en weer terug steken dan heb ik binnen 3sec. beeld met originele TVV cam wel moet de topfield de laatste firmware hebben !!
Gast georgest Geplaatst: 16 juli 2008 Geplaatst: 16 juli 2008 de ci-module is een Matrix Reborn en de software is de allerlaatste. En toch enkel klank. Ra ra...
Gast aart44 Geplaatst: 16 juli 2008 Geplaatst: 16 juli 2008 Origineel bericht van: georgest de ci-module is een Matrix Reborn en de software is de allerlaatste. En toch enkel klank. Ra ra... Die ci module kan geen MPEG4 aan dus een Reborn werkt niet. Een paar die wel werken de Aston 1.07 met laatste software, Dragon en Trex, Diablo en nog een paar meer.
Gast georgest Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Een andere vraag dan: "Welke koop ik best in het vooruitzicht van de aankoop van een DM8000 PVR? Als die er ooit komt"
Gast zzzzzzz Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Origineel bericht van: matthew_be_wvl Daar vullen ze anders wel een avond mee, maar ja één ding is wel een probleem: geen Kampioenen in HD Oef, laat ons dat maar zo houden...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen