Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Atacks worden ongeacht welke merk je box is altijd gestuurd.

De orginele d-smart box kan deze atacks filteren waardoor je dus geen problemen op een orginele box hebt.

Op een dreambox worden deze atacks niet gefilterd. Zo'n blokker kan dat wel doen, maar nog niet goed genoeg dat je ook beeld hebt tijdens een attack. het schijnt dat er binnenkort een upgrade komt van de blokker die wel tijdens een attack gewoon beeld vertoond.

Heel simpel, haal gewoon een orginele box met een kaart in Turkije voor 250/300 YTL. Dit is een stukke goedkoper dan een blokker voor 250 euro.

gr Emree

• Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Iemand weleens de ingebouwde blocker in CCcam geprobeerd?

<knip & plak uit CCcam.cfg>

# configure what EMM blocker you want. Add as many as readers you have attached

# default is blocking nothing

#

# B: /dev/sci0 01

# 00 - nothing

# 01 - sa blocked

# 02 - ua blocked

# 04 - ga blocked

# and sum of for combinations

#

#examples

#

#B: /dev/tts/0 07

#B: /dev/sci0 07

Met 07 zou je dus alles blocken. Geen idee of dit met de Turkse kaart werkt, maar zou je kunnen proberen.

hobby4all

Geplaatst:

Ik had juist begrepen dat als je de juiste boxkey hebt, en deze invult in de rekenmachine op wetenschappelijk (hex) en voor die key die daaruit volgt een 0 plaats, het wel goed zou zitten.

Maar denk dat Emre dit ook wel beter weet.

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Geplaatst:

Trouwens, in datgene wat OKA zegt zit ook wel iets.

Hij zegt: waarom doet Sky dat dan niet? Wat d-smart kan, kan Sky ook. Toch??

En van Sky weten we ook dat ie geshared kan worden. Wie kan dit dan verklaren?

Geplaatst:

Nieuwe Sky Italia kaarten hebben volgens mij ook dit probleem.

Althans, ik heb op meerdere forums gelezen dat ook deze kaartjes opgeblazen werden en dat er ook een blokker is om het werkend te krijgen. (Ik kan dit helaas niet bevestigen, dit is alleen wat ik gelezen heb.)

gr. Emre

Geplaatst:

Citaat:
Ik had juist begrepen dat als je de juiste boxkey hebt, en deze invult in de rekenmachine op wetenschappelijk (hex) en voor die key die daaruit volgt een 0 plaats, het wel goed zou zitten.

Dit moet je ook doen om je kaart met je boxkey werkend te krijgen op een dreambox. Je kaart zal dan ook werken, maar tijdens een attack is je kaart niks meer waard.

Trouwens er vind niet altijd een attack plaats. Meestal tijdens wedstrijden.

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik kijk al een aantal weken dsmart op de dreambox, geen enkel probleem tot nu toe. CCcam209+newcs1.62. zonder hardware of software blocker ertussen. (hout vasthouden/afkloppen :P)

Geplaatst:

Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren. Zal me niet verbazen als t allemaal bangmakerij is van een aantal figuren om er een slaatje uit te slaan.

Hou me maar op de hoogte.

Grt,

DC

Geplaatst:
Origineel bericht van: basix
ik kijk al een aantal weken dsmart op de dreambox, geen enkel probleem tot nu toe. CCcam209+newcs1.62. zonder hardware of software blocker ertussen. (hout vasthouden/afkloppen :P)

Dit kan ik bevestigen.

Met vriendelijke groet,

Restful

XTREND6500, XTREND6500, 2x draaibaar DVB Triax schotel 105 cm.

Geplaatst:

heb je tijdens voetbal wedstrijden ook gewoon beeld gehad?

ik ben wel benieuwd of jullie dan in newcs iets extra's hebben ingesteld, zoals de blokker opties.

Geplaatst:

Ik heb tijdens de wedstrijden niet gekeken.

Ik zal de komende wedstrijd van Galatasaray (thuis) kijken of ik dan wel beeld heb. Want, ik hoor dat zij tijdens de wedstrijden de boel gaan aanvallen waardoor je verstookt zou blijven van beeld.

Met vriendelijke groet,

Restful

XTREND6500, XTREND6500, 2x draaibaar DVB Triax schotel 105 cm.

Geplaatst:

off topic:

had tijdens FB-GS afgelopen zondag wel gemerkt dat er heel veel EMM's gestuurd werden door LigTV tijdens de eerste helft, maar blijkbaar zit er ergens een filter ofzo op bij newcs, helemaal geen last van gehad, steeds binnen 150 a 200ms netjes antwoord op ECMs.

Ik heb wel last van updates die niet doorkomen via CCcam naar Newcs, en dit enkel op digiturk en dsmart. Het werkt wel voor TVV.

Heb als oplossing een timer event gezet iets na middernacht elke maandag en dinsdag om te zappen naar een gecodeerde zender en vervolgens via een cronjob de EMU te wisselen naar mgcamd, want daarmee lukt het dan weer wel. Na een tijdje schakelt mijn cron script dan terug op CCcam.

en zo ziet het eruit voor de DT kaart:

Code:
<mhz>536</mhz><node>/dev/sci0</node><parity>odd</parity><reset>normal</reset><export>Yes</export><enabled>Yes</enabled><blocksa>No</blocksa><blockua>No</blockua><blockga>No</blockga><crypto-special>Yes</crypto-special><PTShandshake>Yes</PTShandshake><carddetect>yes</carddetect><autosid>Yes</autosid><Seca-PPV>no</Seca-PPV><pincode>0000</pincode><priority>round</priority>

En voor de dsmart kaart:

Code:
<mhz>536</mhz><node>/dev/sci0</node><parity>odd</parity><reset>normal</reset><export>Yes</export><enabled>Yes</enabled><blocksa>No</blocksa><blockua>No</blockua><blockga>No</blockga><crypto-special>no</crypto-special><PTShandshake>Yes</PTShandshake><carddetect>yes</carddetect><autosid>Yes</autosid><Seca-PPV>no</Seca-PPV><pincode>0000</pincode><priority>round</priority>

Geplaatst:

Hoi Basix,

Ik heb hetzelfde probleem met de updates van DT. Moet ik datgene wat jij nu gepost hebt, overnemen en plaatsen in cccam.cfg? Ik gebruik Pli-image. Kun je me vertellen wat ik precies moet doen? Dan laat ik hem overschakelen naar Newcamd want daar komen de updates wel binnen.

Grt,

DC

Geplaatst:

wat ik gedaan heb voor de updates is dit:

timer op Turkmax zetten elke maandag en dinsdag om 00:35 (repeated event met uiteindelijk standby na de event)

crontab gezet ook op maandag en dinsdag, net voor timer:

Code:
 34 0 * * 1,2 /var/bin/mgswitch

de source van mgswitch:

Code:
#!/bin/shkillall -9 CCcamkillall -9 mgcamdtouch /var/.mgstartedmgcamd &sleep 3400killall -9 CCcamkillall -9 mgcamdtouch /var/.ccstartedCCcam &

En binnen het uur zou de update toch moeten binnen zijn normaalgezien. Adhv de .mgstarted en .ccstarted bestanden zie ik dan of het echt gelopen heeft.

Voorwaarde is dat je zowel mgcamd als CCcam staan hebt. mgcamd versie 1.30+ is misschien aan te raden. Andere voorwaarde is dat je in beide cams natuurlijk de newcs connectie maakt en bovendien de AU privileges hebt.

hopelijk ben je hiermee geholpen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

En werkt jullie d-smart kaart nog na de wedstrijd van gisteren?

Mijn vraag is bedoeld voor de mensen die d-smart zonder blokker in de dreambox gebruiken.

Ben wel heel benieuwd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen