gigantaandemuur Geplaatst: 5 juli 2008 Delen Geplaatst: 5 juli 2008 Mensen wat een ellende met dat ziggo. Tot nog toe 2 weekenden zonder indernet. Helpdesk alleen bereikbaar in kantooruren. Nu heb ik sinds gisteren weer een slakverbinding alles duurt uren voordat t opent zal wel weer een test zijn. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Korsman035 Geplaatst: 5 juli 2008 Delen Geplaatst: 5 juli 2008 weinig last van eigenlijk, ik heb hier sinds die grote storing van een paar weken terug geen problemen meer gehad met ziggo en ook de snelheid is niks op aan te merken. Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
leo1949 Geplaatst: 5 juli 2008 Delen Geplaatst: 5 juli 2008 Met kabelinternet kan jij kiezen tussen Ziggo en tussen Ziggo. En wij kunnen kiezen tussen Joe pie zie en Joe pie zie leve de concurentie. Toch moet je daar echt niet blij mee wezen want concurentie is er helemaal niet. Ze hebben gewoon vriendschappelijk samen de buit verdeeld Gewoon Tiscali op het Tiscali netwerk sindsdien nooit meer problemen gehad. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ome Merde Geplaatst: 5 juli 2008 Delen Geplaatst: 5 juli 2008 lol, niks anders dan ellende met kabelinternet van Ziggo (@Home). ik snap niet dat die toko uberhaupt nog klanten heeft ... merDe deze ruimte is te huur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 juli 2008 Origineel bericht van: Korsman035 weinig last van eigenlijk, ik heb hier sinds die grote storing van een paar weken terug geen problemen meer gehad met ziggo en ook de snelheid is niks op aan te merken. Tot nog toe had ik op de snelheid ook niks aan te merken maar wat ik nu hier heb wil je niet hebben. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
edbe Geplaatst: 5 juli 2008 Delen Geplaatst: 5 juli 2008 ben ik blij dat ik van @home (Ziggo) van af ben ik hoor dat bij mij in de straat meer mensen problemen hebben met internet van ziggo 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annema Geplaatst: 5 juli 2008 Delen Geplaatst: 5 juli 2008 Ik weet zeker dat je van dit onderwerp niet "ziek" kunt worden. Je kunt je er wel behoorlijk aan gaan ergeren. Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 juli 2008 Daar heb je gelijk in . Het is meer de uitdrukking. Sterker nog je kan er beter van worden Wil je van je netverslaving afgaan. Meld je dan bij ziggo aan. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
leo1949 Geplaatst: 5 juli 2008 Delen Geplaatst: 5 juli 2008 Als ik ingehaald word door een 56k modempje dan hebben ze daar een heel groot probleem. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neptunus Geplaatst: 5 juli 2008 Delen Geplaatst: 5 juli 2008 Origineel bericht van: leo1949 Met kabelinternet kan jij kiezen tussen Ziggo en tussen Ziggo. En wij kunnen kiezen tussen Joe pie zie en Joe pie zie leve de concurentie. Toch moet je daar echt niet blij mee wezen want concurentie is er helemaal niet. Ze hebben gewoon vriendschappelijk samen de buit verdeeld Gewoon Tiscali op het Tiscali netwerk sindsdien nooit meer problemen gehad. Leo Inderdaad, van de zogenaamde concurrentie komt helemaal niets terecht, ik woon in een JOEPIESIE gebied, bij ons hebben ze nog niet eens digitale kabel, ook geen 20mb internet trouwens. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast bertje_beton43 Geplaatst: 5 juli 2008 Delen Geplaatst: 5 juli 2008 met die snelheid is toch niet normaal. ik woon midden in de polder en heb met een adsl abonnement met het goedkoopste pakket van hetnet. 1,5 mb. sneller kan ook niet hier maar heb wel altijd constante snelheid. daarvoor had ik met isdn en adsl af en toe ook telefoonsnelheid. dat was bij wanadoo. sinds we omgeschakeld zijn naar een anloge lijn gaat het een stuk beter ps wat kost dat ziggo eigenlijk per maand ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ome Merde Geplaatst: 5 juli 2008 Delen Geplaatst: 5 juli 2008 ik had op een gegeven moment nog zo'n waardeloze verbinding over : klik dat ik blij ben dat ik inmiddels sinds 6 dec. jl. 100% online ben op 8Mbps (ADSL1). en je raad het al, nadat ik ben geswitched van ISP merDe deze ruimte is te huur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
leo1949 Geplaatst: 5 juli 2008 Delen Geplaatst: 5 juli 2008 Met een topsnelheid die het 56K modem benaderd Snel internetten voor een lage prijs Ben je een spelfanaat en wil je op topsnelheid surfen? Of wil je alleen zo nu en dan mailen en surfen voor een lage prijs? Bij Ziggo zit je sowieso goed. Neem nu een abonnement en betaal de eerste twee maanden niets! Zonder vast contract Prijs vanaf € 19, 95 per maand Meer infoBestel Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast bertje_beton43 Geplaatst: 5 juli 2008 Delen Geplaatst: 5 juli 2008 ben jaloers.... maar ja this niet ander hier Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast bertje_beton43 Geplaatst: 5 juli 2008 Delen Geplaatst: 5 juli 2008 we hebben hier niet eens ziggo of joepiesee. kreeg laatst een aanbieding voor internet en bellen. ik wil wel. alleen de kabel ligt er niet. ik zei, als jullie de kabel vanaf marknesse aanleggen doe ik mee. maar dat was teveel gevraagd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen