Gast Soundwork Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Origineel bericht van: Satfreaked Jammere is dat er bij ons in het GAT nog geen snel internet is, van bv alice internet die bieden het wel erg netjes aan indien voor handen. Ik vraag me af hoe Alice en de andere BBned dochters presteren v.w.b. de snelheid en de klantenservice. Het is een mooie prijs, die 20 euro de maand voor 20 Mbit internet, maar in hoeverre wordt dit waargemaakt?
sattinus Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Ook hier zijn we blij dat we van die bende van Ziggo af zijn. Had al weken geen nummerweergave meer, en de voeding van mijn modem had ik op een starter van een tl armatuur aangesloten, zo vaak moest ik hem resetten.................. De grap van de eeuw was dat een medewerker van Ziggo op mijn voicemail van Telfort vast bellen insprak dat mijn nummerweergave weer zou moeten werken!!!!Geweldig nieuws als je al 2 maanden weg bent bij Ziggo! Groeten, Sattinus Dreambox 800,New DreamElite 1.0 HD,Serial Ata 160 GB externe schijf,Nanostick 73E als digitenne tuner op DM800! Henksat settings, @sat motor,triax 88cm schotel. ==sharing the fun==
Gast MP4 Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Hoe heb je daar toch kunnen instinken? Heb je die commercial niet meegekregen? Als je al twee maanden verlost bent was je er wel vroeg bij. Die naam alleen al..
sattinus Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Ik had het al een tijdje, en heb op een gegeven moment telefonie er bij genomen, toen is alle ellende begonnen. Het allerergst irriteerde ik mij aan de standaard antwoorden van de helpdesk zoals: -ik zal u een nieuw kabeltje opsturen. -Haalt u de spanning van het modem, dan werkt alles weer (niet) -U wordt teruggebeld door de technische dienst (in 2010 denk ik) Ben nu dik tevreden over Telfort internet en telefonie Groet, sattinus Dreambox 800,New DreamElite 1.0 HD,Serial Ata 160 GB externe schijf,Nanostick 73E als digitenne tuner op DM800! Henksat settings, @sat motor,triax 88cm schotel. ==sharing the fun==
Neptunus Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Origineel bericht van: sattinus Ik had het al een tijdje, en heb op een gegeven moment telefonie er bij genomen, toen is alle ellende begonnen. Het allerergst irriteerde ik mij aan de standaard antwoorden van de helpdesk zoals: -ik zal u een nieuw kabeltje opsturen. -Haalt u de spanning van het modem, dan werkt alles weer (niet) -U wordt teruggebeld door de technische dienst (in 2010 denk ik) Ben nu dik tevreden over Telfort internet en telefonie Groet, sattinus Maar zijn niet alle helpdesken van dergelijke bedrijven bagger? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
grunnsat Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 Origineel bericht van: Neptunus Maar zijn niet alle helpdesken van dergelijke bedrijven bagger? Natuurlijk, want die helpdesk is helemaal niet van dat bedrijf. Ziggo (en andere bedrijven) huurt gewoon een externe helpdesk in, voorziet de medewerkers van een standaard lijstje vragen en antwoorden, en klaar zijn ze. In feite staan die helpdesk medewerkers net zo ver van Ziggo af als jij ook.
gigantaandemuur Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Geplaatst: 2 september 2008 Citaat: helpdesk medewerkers net zo ver van Ziggo af als jij ook. Nou niet helemaal aangezien ik laatst belde over geen internet verbinding en wilde weten hoelang t nog ging duren toen nam de helpdesk medewerker contact op met de monteur via zn 06 en dat nummer heb ik niet. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
minplus Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 De betere bedrijven zullen dat niet doen, die hebben een eigen helpdesk. Sommige zoals V******n hebben meerdere niveau's, een 1e voor de simpele vragen, als ze er daar niet uitkomen word je naar het 2e niveau doorgeschakeld en mocht het nog ingewikkelder liggen voor specialistenwerk naar het 3e niveau. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Peterbraaf Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Ik kreeg gisteren zo'n deur-tot-deur vertegenwoordiger/verkoper van Ziggo aan de deur. "Dag meneer". "Ik ben van Ziggo en ik zie dat op dit adres al 6 jaar geen betaalde aansluiting is" (was voorheen van de Casema). "Waarom niet?Gebruikt u wel de kabel?Of hebt u hem wel een tijdje gebruikt?" Gaat je geen ruk aan dacht ik nog...rot op met al je vragen ik ging net onze kleintje voeden.... maar beleefd als ik ben (: zeg ik dat ik al voorzien ben. "Hoezo, wat heeft u dan?" Ik zeg, ik heb satelliet. Ik dacht die druipt nu wel af maar nee stelt hij me weer een vraag...En waarom niet bijvoorbeeld kabel? Tjonge, jonge zeg die gast vroeg er om...WAT DENK JE NOU ZELF. MET EEN DRAAIBAAR SETJE DUIZENDEN FTA ZENDERS ONTVANGEN BOVENOP JE FAMILY ABBO VAN CANAL DIGITAAL. DAT IS TOCH NIET TE VERGELIJKEN MET DE REST VAN DE DIGITALE TV AANBIEDERS!!!(laat staan met die prut van jullie maar dat zei ik er niet bij) "Ja, ik moet je wel gelijk geven hoor". Walgelijk beroep zeg. Die verkopertjes aan de telefoon of aan de deur die zonder nadenken hun riedeltje opbraken. Het zou verboden moeten worden. Bij de aankoop van mijn huis heb ik destijds gelijk satelliet genomen. Er staat hier al 6 jaar signaal op hun kabel van de vorige bewoner (belabberde signaalsterkte) waar niemand om gevraagd heeft. Om de zoveel tijd sturen ze een kaartje met de opmerking dat er signaal op de kabel staat en als wij willen blijven kijken dan moeten we het kaartje ingevuld terugsturen ook als wij geen kabel willen. Als wij dit niet doen dan sluiten ze het signaal binnen 2 weken af. Bluf! Hebben ze nog nooit gedaan en we hebben al tig van die kaartjes ontvangen. Het kost ze natuurlijk geld om een monteur langs te sturen om het af te sluiten in het wijkkastje. Het kaartje ingevuld terugsturen doe ik ook niet. Dan kunnen ze mij ook niet eventueel, zogenaamd op eigen aangeven afsluitkosten doorberekenen. Analoge coax-signaal. Bah die tijd is geweest.
Eduard07 Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Origineel bericht van: Peterbraaf Analoge coax-signaal. Bah die tijd is geweest. Niet volgens de laatste marktonderzoeken. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Neptunus Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: Peterbraaf Analoge coax-signaal. Bah die tijd is geweest. Niet volgens de laatste marktonderzoeken. En dat zal ook wel zo blijven totdat alle digitale platform een goed alternatief bieden. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Neptunus Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Origineel bericht van: Peterbraaf Ik kreeg gisteren zo'n deur-tot-deur vertegenwoordiger/verkoper van Ziggo aan de deur. "Dag meneer". "Ik ben van Ziggo en ik zie dat op dit adres al 6 jaar geen betaalde aansluiting is" (was voorheen van de Casema). "Waarom niet?Gebruikt u wel de kabel?Of hebt u hem wel een tijdje gebruikt?" Gaat je geen ruk aan dacht ik nog...rot op met al je vragen ik ging net onze kleintje voeden.... maar beleefd als ik ben (: zeg ik dat ik al voorzien ben. "Hoezo, wat heeft u dan?" Ik zeg, ik heb satelliet. Ik dacht die druipt nu wel af maar nee stelt hij me weer een vraag...En waarom niet bijvoorbeeld kabel? Tjonge, jonge zeg die gast vroeg er om...WAT DENK JE NOU ZELF. MET EEN DRAAIBAAR SETJE DUIZENDEN FTA ZENDERS ONTVANGEN BOVENOP JE FAMILY ABBO VAN CANAL DIGITAAL. DAT IS TOCH NIET TE VERGELIJKEN MET DE REST VAN DE DIGITALE TV AANBIEDERS!!!(laat staan met die prut van jullie maar dat zei ik er niet bij) "Ja, ik moet je wel gelijk geven hoor". Walgelijk beroep zeg. Die verkopertjes aan de telefoon of aan de deur die zonder nadenken hun riedeltje opbraken. Het zou verboden moeten worden. Bij de aankoop van mijn huis heb ik destijds gelijk satelliet genomen. Er staat hier al 6 jaar signaal op hun kabel van de vorige bewoner (belabberde signaalsterkte) waar niemand om gevraagd heeft. Om de zoveel tijd sturen ze een kaartje met de opmerking dat er signaal op de kabel staat en als wij willen blijven kijken dan moeten we het kaartje ingevuld terugsturen ook als wij geen kabel willen. Als wij dit niet doen dan sluiten ze het signaal binnen 2 weken af. Bluf! Hebben ze nog nooit gedaan en we hebben al tig van die kaartjes ontvangen. Het kost ze natuurlijk geld om een monteur langs te sturen om het af te sluiten in het wijkkastje. Het kaartje ingevuld terugsturen doe ik ook niet. Dan kunnen ze mij ook niet eventueel, zogenaamd op eigen aangeven afsluitkosten doorberekenen. Analoge coax-signaal. Bah die tijd is geweest. Ik heb ook een hekel aan verkopers aan de deur maar je argumentatie klopt niet helemaal. Een collega van mij woont in Breda, hij heeft met zijn digitale kabel een beduidend beter beeld dan jij via de satelliet. Bovendien is hij een voetballiefhebber en dus kan hij al het live voetbal zien op vier kanalen en heeft hij ook de subzenders van Sport1, hij is alleen geïnteresseerd in het Nederlands boeket en de Belgische zenders. Kortom: voor hem is Digikabel de beste oplossing. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Ome Merde Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 maar is wel veel duurder dan CDS merDe deze ruimte is te huur
Neptunus Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Origineel bericht van: Ome Merde maar is wel veel duurder dan CDS merDe Als CDS echt de beste beeldkwaliteit zou bieden en ik als sportliefhebber kan kiezen voor alle Sport1 zenders en alle vier de ECV zenders heb ik er het geld voor over, de prijs staat bij mij niet op de eerste plaats. Als CDS met vergelijkbare pakketten ten opzicht van Ziggo duurder zou zijn dan CDS kies is voor CDS. Helaas is de keuze er niet. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
gigantaandemuur Geplaatst: 21 november 2008 Auteur Geplaatst: 21 november 2008 Nieuw gezeur met ziggo. IK had de service voor acceptgiro [casema nu ook ziggo voor wat ik per kartaal overmaak] geannuleerd. Krijg ik terug een brief dat t een automatische afschrijving is geworden per maand . Nog niet zo heel erg al heb hier niet om gevraagd . Maar nu gaat t ook nog in per 14 november dus 2 maanden die ik al heb betaald kan ik nu weer gaan betalen. Inloggen [heel raar]gaat opeens niet meer bij ziggo. Wachtwoord vergeten en opnieuw opvragen lukt ook niet. De beide nummers bellen en iemand aan de lijn krijgen lukt me ook niet. Wat nu te doen brief schrijven? "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen