Ga naar inhoud


[TF5510PVR] firmware van 2007 downloaden lukt niet


Gast marianna

Aanbevolen berichten

Gast marianna

Ik heb gisteren de nieuwe firmware 03-2008 via OTA in de 5510 pvr gezet.[achteraf gezien veel te overhaast]

Nu blijkt dat ik veel vastlopers heb,de kalender niet kan instellen, hapje uit signaal label,vaak de melding geen signaal of kaart,slecht switchen enz.

Nu wil ik de firmware van 2007 downloaden van de topfield side maar krijg steeds ,bestands type[TFD] wordt niet herkend.

Hoe los ik dat op want ik krijg zo geen firmware gedownload.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: MegaTronics
Ik gebruik de loader aangepaste versie van de TF5500 van augustus 2008 voor mijn TF5510PVR. Deze versie is voor mij de laatst goedwerkende versie.


Waar heb je die vandaan dan?? wink

Sigaar

 

VU+ Ultimo/DM800/Wave Frontier T55/Astra1, Astra2, Astra3, Hotbird,Sirius, Thor..... .

Link naar reactie
Delen op andere sites

De versie van 8 augustus 2007 is niet officieel voor de 5510 door Topfield uitgegeven maar is een omgezette versie van de 5500.

Deze werkt overigens uitstekend dus je kunt deze versie rustig gebruiken.

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sigaar
Origineel bericht van: MegaTronics
Ik gebruik de loader aangepaste versie van de TF5500 van augustus 2008 voor mijn TF5510PVR. Deze versie is voor mij de laatst goedwerkende versie.


Waar heb je die vandaan dan?? wink


Wederom mijn vraag, augustus 2008, hoe kom je daar nu al aan?????

Sigaar

 

VU+ Ultimo/DM800/Wave Frontier T55/Astra1, Astra2, Astra3, Hotbird,Sirius, Thor..... .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je mijn vorig bericht goed leest dan kun je eruit opmaken dat het hierbij om een officieel door Topfield in augustus 2007 afgegeven loader versie 406 van de 5500 gaat maar door (ik weet niet meer zou gauw door wie) via een daarvoor bestemd programma is gemigreerd naar de loaderversie 436 t.b.v. de 5510 en

Zoals je ook kunt zien geeft de bestandsnaam aan dat het 2007 is maar in de bijbehorende tekst zal wel per abuis 2008 zijn vermeldt.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Heb je na de OTA update je ontvanger een harde reset (factory reset) gegeven confused Die FW versie doet het hier prima, ook de EPG op Astra3


Zoals ik het al eerder zei. Met de door mij gebruikte TAP's werkte die niet goed, vandaar de teruggang naar de augustus 2007 versie. En ja ik heb een totale reset gedaan, maar dat heeft dus niet geholpen.

TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marianna

hoi jurgen,

Ik heb je bestand gedownload en op de TF5510 gezet en het werkt prima.

Hartelijk dank daarvoor.

Maar het probleem was dat als ik de firmware van de side van topfield aanklikte downloaden gaf mijn pc ,bestand type wordt niet herkend door windows en werdt dan doorverwezen naar windows search,waar ik niet verder kwam[en nog niet]op vista .pc en xp.pc niet, misschien een instel fout??

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het werkt maar het probleem met het downloaden begrijp ik niet.

Wellicht kan hierover iemand anders iets zinvols zeggen maar hoofdzaak is dat het werkt.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...