Ga naar inhoud


Handleiding navigon 2110 navigatie systeem.


puk5600

Aanbevolen berichten

Ik heb 3 weken terug een navigon 2110 max europa aangeschaft. En zeker niet ontevreden over dat ding alleen heb ik er geen handleiding bij gekregen. Heeft iemand de cd waar hij misschien een image van kan maken? Of een plaats waar op internet ik die kan vinden.

 

Ook geeft hij op zeer weinig wegen aan wat de maximum snelheid is maar dat is denk ik een kwestie van de kaart updaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op de site van Navigon,bij support en dan downloads kun je de manuel voor MN6 halen.

 

Ik heb zelf de 7110 en inderdaad bij veel wegen geeft ie de snelheid niet,verder een prima apparaat.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook met de laatste nieuwe kaart? Ik ben van plan om die kaart update te kopen maar als ik daar die snelheden ook niet heb heeft het weinig zin. Ook reality view heb ik nog niet zien opdagen terwijl ik toch kruispunten heb gezien waar het toch wel handig zou zijn. In eindhoven en omgeving gaat het hier dan over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reality view heb ik een paar keer in de buurt van Enschede voorbij zien komen,erg handig !

Volgens mij heb ik de nieuwste kaartupdate (ergens gevonden ) paste alleen niet op een 2 gig kaartje,wel op een 4 gig.

 

Is er geen software update te vinden voor de 2110 op de site van navigon,wie weet is dat de oorzaak.

Ik heb mijn navi uitgeleend dus kan niet kijken of je reality view kunt uitschakelen bij instellingen.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja software update heb ik vanmorge gedaan van 7.0.8 naar 7.0.9 geloof ik. Reality view kun je inderdaad aan en uit zetten. Bij mij staat het aan. Voor kaart updates moet je voor betalen en als ik er niet veel op vooruit ga heb ik weinig zin om daar nu al 99 euro aan uit te geven. Heb ze ook nog nergens gratis gevonden maar dat is ook wel logische eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de kaarten van 2008,dus eigenlijk van 2007 er op zitten. Er is een nieuwe versie MN7 ( schijnt veel verbeteringen te hebben ) maar deze is alleen voor de nieuwste Navigons.

 

" Men " is bezig om deze ook voor oudere types zo te maken dat ie werkt,hopen dat het lukt.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...