dream v8 box Geplaatst: 6 juli 2008 Geplaatst: 6 juli 2008 ik ben sinds een week in bezit van een kathi als ik met kcc contact maak dan kom ik niet verder dan dat ping to reciever ok is telnet conect ok is ftp conect is failed ftp login is failed wie kan me hier bij verder helpen groet cire door veel te kijken leer je ook nog eens iets
Gast carp Geplaatst: 6 juli 2008 Geplaatst: 6 juli 2008 Staat je pasword wel goed ingesteld bij je Telnet dit moet zijn: root en kathrein.
dream v8 box Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Geplaatst: 6 juli 2008 ik doe het hoe het staat aangegeveen met Barry Allen op de Kathrein UFS910 installeren: aanwijzing door veel te kijken leer je ook nog eens iets
dream v8 box Geplaatst: 7 juli 2008 Auteur Geplaatst: 7 juli 2008 ja na een hoop probeersels kom ik er in in de kathrein door veel te kijken leer je ook nog eens iets
Kayo Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Misschien al bekend maar de nieuwste versie van KCC is 1.3 ook met de mogelijkheid om de nederlandse taal in te stellen! Vr. gr. Kayo
dream v8 box Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Geplaatst: 8 juli 2008 ga ik gelijk naar zoeken bedankt door veel te kijken leer je ook nog eens iets
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen