Willem Geplaatst: 6 juli 2008 Geplaatst: 6 juli 2008 In mijn Samsung LE 40 656 LCD TV zit een Digitenne tuner. Is het mogelijk om in combinatie van de Matrix Cam een Digitenne kaart werkend te krijgen. Of heb je echt een Conax cam nodig, en welke precies. Willem Dreambox 7000S draaibare 78cm Triax schotel. Met passen en meten wordt de meeste tijd versleten.
Gast aart44 Geplaatst: 6 juli 2008 Geplaatst: 6 juli 2008 Pas van iemand gelezen met een Samsung TV die kreeg met geen enkele conax cam beeld, eerst de Conax 4.0 geprobeerd de standaard Conaxcam daarna een Technisat conaxcam ook geen beeld. Een Matrixcam met de standaard software codeerd alleen seca, je zou het bij Samsung zelf na kunnen vragen.
wammeswaggel Geplaatst: 6 juli 2008 Geplaatst: 6 juli 2008 Matrix met UCAS3.1 werkt ook niet: kreeg zelfs een boodschap "Geen HD-kanaal" . Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Willem Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Geplaatst: 9 juli 2008 Ik zal Samsung er is over bellen. Moet toch echt mogelijk zijn volgens het boekje. Dreambox 7000S draaibare 78cm Triax schotel. Met passen en meten wordt de meeste tijd versleten.
teknobass Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 Ik heb zelf een pioneer plasma met ingebouwde DVB-T tuner en heb mn oude Matrix Reloaded erin gestoken. Zit nu op kantoor dus weet niet welke software erop staat, maar het werkt in ieder geval wel met een Digitenne smartcard. Maar waarom probeer je het niet gewoon ?
crazymans Geplaatst: 21 juli 2008 Geplaatst: 21 juli 2008 Ik heb eigenlijk dezelfde vraag voor FloppyDTV. Heb nog liggen Magic (Met UCAS 3.0) Matrix (Pentacrypt), Joker (kan geen conax dacht ik) en X-CAM. De leverancier waar ik de FloppyDTV besteld heb wil niet vertellen welke evt. werken want die verkoopt liever deze conax cam erbij (zie bijlage). @teknobass: Wil wel weten welke MR erop staat bij jou. ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Eef7 Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 Ik heb een powercam die werkt heel goed. Een conax 4.04 valt regelmatig uit bij mij. Succes 1 Dreambox 800 4 Dreambox 7000 1 AB IPBox 9000 1.8m en 1.4 meter draaibaar T90 met 8 lnb's
crazymans Geplaatst: 25 juli 2008 Geplaatst: 25 juli 2008 Ik heb hem inmiddels en alleen met de X-CAM werkt het. Mijn Dragoncam doet het er niet op, en de Magic en Matrix ook niet. ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Gaitman Geplaatst: 26 juli 2008 Geplaatst: 26 juli 2008 Welke firmware/software versie heb jij erop zitten? Want morgen komt een vriend bij me die ook een Samsung LCD-TV heeft en dan kan ik gelijk even de goede versie erop zetten formerly known as GJAman
Gast dirktal Geplaatst: 27 juli 2008 Geplaatst: 27 juli 2008 Origineel bericht van: crazymans Ik heb hem inmiddels en alleen met de X-CAM werkt het. Mijn Dragoncam doet het er niet op, en de Magic en Matrix ook niet. Ik had eerder gelezen dat een MR.versie op de matrixmodule wel zou werken.
Mojo Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Origineel bericht van: dirktal Origineel bericht van: crazymans Ik heb hem inmiddels en alleen met de X-CAM werkt het. Mijn Dragoncam doet het er niet op, en de Magic en Matrix ook niet. Ik had eerder gelezen dat een MR.versie op de matrixmodule wel zou werken. MR 1161 werkt wel maar bij Spice vraagt ie niet om de pincode dus die blijft zwart You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
crazymans Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Origineel bericht van: Gaitman Welke firmware/software versie heb jij erop zitten? Want morgen komt een vriend bij me die ook een Samsung LCD-TV heeft en dan kan ik gelijk even de goede versie erop zetten Sorry beetje laat: Het is een oude XCAM (Angel) met 1.480-p erop. Werkt prima. Zal MR 1161 ook eens opsnorren. XCAM doet idd ook geen spice ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen