looney2 Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 waren ze allemaal maar zo HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
JosFop4Sat Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 De gasdruk was niet hoog genoeg? You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Con Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 Ik had um al eens gezien, fantastisch. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Fiene56 Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 ja, echt schitterend. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
omanski Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 Geweldig....I love it !! Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
Gast angelico1966 Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 ik heb dubbel gelegen echt topper... er is ook zo,n ringtone nu
NINjak Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Jeff Dunham is idd. erg goed en heeft dan ook 2 dvd's gemaakt voor de liefhebbers waar op de laatste ook Achmed te bewonderen is. Ik vraag me wel af hoe legaal die ringtones eigenlijk zijn en dat ze dus netjes nog wat afdragen aan Jeff Dunham.
hobsat Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Origineel bericht van: NINjak Ik vraag me wel af hoe legaal die ringtones eigenlijk zijn en dat ze dus netjes nog wat afdragen aan Jeff Dunham. Dat meen je toch zeker niet he Je kunt t ook als reclame voor jeff zien. GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
alejandro Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Deze is leuk voor de feestdagen: Jingle bombs Vastberaden, geen arrogantie!
looney2 Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Geplaatst: 8 juli 2008 Origineel bericht van: NINjak Ik vraag me wel af hoe legaal die ringtones eigenlijk zijn en dat ze dus netjes nog wat afdragen aan Jeff Dunham. SILENCE I KILL YOU!! :D HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
alejandro Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 trouwens.... dejavu Vastberaden, geen arrogantie!
NINjak Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Origineel bericht van: hobsat Dat meen je toch zeker niet he Je kunt t ook als reclame voor jeff zien. Iedereen kent zo langzamerhand Achmed maar zeker niet zijn maker/bedenker en als die ringtone aanbieders er veel geld aan verdienen is het dan niet eerlijk om een deel af te dragen aan de maker? Dat jij als persoon/fan zelf zoiets maakt kan het idd. als reclame gezien worden (zoals ook de versies op youtube) maar dit is gewoon geld verdienen door ringtone aanbieders en dan mag de maker er ook wel wat van krijgen. Althans dat vind ik ervan...
NINjak Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Origineel bericht van: alejandro trouwens....dejavu Er zijn altijd mensen iets opeens bedenken en aangezien het niet heel snel gaat met posts ondersneeuwd zoiets snel ARE YOU MY VIRGINS???
alejandro Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Het was ook geen verwijt hoor, meer zoiets van owja...... idd de mooiste opmerking: are you my virgins? Vastberaden, geen arrogantie!
hobsat Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Origineel bericht van: NINjak ARE YOU MY VIRGINS??? I HOPE NOT!! GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen