Rekordc Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 Hoe kan ik van een kanaal de taal vast leggen? De zender lijst staat standaard op Engels maar mijn vader heeft liever Duits als taal bij de duitse zenders. Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Johan45 Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 Je kan de taal instellen in het menu. Menu --> 4 systeem instellingen --> 1 instellen decoder --> voorkeur taal op Duits En anders misschien je vader Engels leren. suc6 Vult u rustig aan !!!
Rekordc Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Geplaatst: 17 juli 2008 Volgens mij staat hij daar ook op. Maar op sommige premiere kanalen gaat hij toch steeds op engels. Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Hellum Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 dat komt omdat bij Premiere bij de films ook engels erin staat ALS DEUTSCH (oftewel Duits) je kunt de taal ook gewoon veranderen door op de + knop te drukken en dan links of rechts in te drukken. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Rekordc Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Geplaatst: 18 juli 2008 Dat had ik ook al gezien, maar op mijn D-box kan ik gewoon in de zenderlijst per kanaal mijn taal pid vast leggen. Heeft de philips die optie niet? Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen