Gast Geplaatst: 17 maart 2002 Geplaatst: 17 maart 2002 als ik mijn zenderlijst in de philips wil stoppen met declink krijg ik iedere keer time out als ik op enter druk hoe kan dat wat doe ik verkeert.
Gast Geplaatst: 17 maart 2002 Geplaatst: 17 maart 2002 Ja dat kan aan div dingen liggen! Verkeerde compoort gekozen? Staat deco toch wel in standby? Heb je al wel een keer eerder in SE mode gezeten met declink? Misschien staat je compoort nog open van een vorige keer. Misschien ben je een keer uit declink gegaan nav een storing of vastzitten en dan is ie waarschijnlijk op de snelheid (bautrate) eruit gegaan waar ie toen opstond! Dan moet je voor je op enter drukt even je baudrate aanpassen en dan op enter. Groeten, John.
Avalon Geplaatst: 17 maart 2002 Geplaatst: 17 maart 2002 Hallo Gebruik eeen goeie afgeschermde kabel. select de juiste compoort en connect met 9600 baud niet hoger deze kun je later altijd instellen als je de receiver in se mode hebt. Groetjes Avalon Moderator Sat4all
Gast Geplaatst: 17 maart 2002 Geplaatst: 17 maart 2002 Om zonder problemen in de -se- mode te komen moet je de volgorde precies aanhouden: - Laat de ontvanger aan staan gewoon op een zender. - Start declink op en druk op OPEN - Zet de ontvanger in standby - Wacht 5 seconden - Druk nu op ENTER En dan de rest.
Aanbevolen berichten