alleyoop Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 Zelfs na wat gegoogle kon ik niet onmiddellijk vinden waar het epg-signaal ergens verborgen zit. Wordt deze info door elke transponder doorgestuurd?
Alfons Verbiest Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 AH! Dan is dat zeker die "zender" die ik op die transponder onder de naam EPG heb staan? Ik heb me altijd afgevraagd wat dat is. Ik zie er namelijk nooit iets op.
Jorgen Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Moet die zender in mijn zenderlijst blijven staan, of kan je die er zonder problemen uithalen? Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
Jorgen Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Citaat: Ik zou hem maar laten staan, probeer het anders even te verwijderen Jorgen. Zelf laat ik hem maar wel staan onderaan de zenderlijst \:\/ Dat heb ik dus nog steeds niet gedaan, omwille van eventuele problemen te voorkomen... Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
Jorgen Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 Dat is natuurlijk zo Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen