Penthe Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Digital+ zet gedurende de gehele zomer het volle aanbod open voor alle vaste klanten van Digital+ Dit is aan iedere klant per post bekend gemaakt. Dit vind ik nou leuke dingen, ik heb nu inderdaad alles open behalve de taqs uiteraard, het aanbod is in de zomer toch vaak al niets en zijn wat extra zenders welkom.
Digipaps Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Domme vraag wellicht ... ...maat waat staat FTV voor? digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Ronsworld Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 FTV = Free To View, heb je een kaartje voor nodig. FTA = Free To Air, heb je geen kaartje voor nodig. HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Digipaps Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Ok, Free to air wist ik...maar free to view kende ik niet.. Komt dat niet een beetje op hetzelfde neer..? digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Gast aart44 Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Origineel bericht van: Digipaps Ok, Free to air wist ik...maar free to view kende ik niet.. Komt dat niet een beetje op hetzelfde neer..? Hier hebben de meeste geen abokaart en dan blijft het beeld zwart je moet dus die kaart er in hebben dat is het verschil met FTA.
Digipaps Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 AAAAhhhh....ik las in beide gevallen..hier heb je geen kaartje voor nodig...sorry...duidelijk nu...thanks. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
mapi Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 moet ik eens gaan zoeken naar een oude kaart.... kan dat ook.. Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
lock Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 Tuurlijk, kan je zoeken naar een oude kaart, maar of je hem vindt? Het gaat hier namelijk om de Spaanse Digital+ www.plus.es "That's another fine mess you've got me into"
Penthe Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Geplaatst: 9 juli 2008 En een oude kaart werkt dan ook niet want we hebben net een kaartwissel achter de rug.
Elwin Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 Vind het wel een goede zaak dat Digital+ dit gaat doen. Heeft CDS ook ooit gedaan, maar dat waren 10 dagen, een gehele zomer zou voor veel CDS-kijkers wel erg leuk zijn!
Johan45 Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 Niet als je net, alleen voor de zomer, een Recreatie-pakket hebt afgesloten. Vult u rustig aan !!!
mapi Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 Origineel bericht van: lock Tuurlijk, kan je zoeken naar een oude kaart, maar of je hem vindt? Het gaat hier namelijk om de Spaanse Digital+ www.plus.es Ik heb ooit eens een abbo gehad.... Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
mapi Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 Origineel bericht van: Penthe En een oude kaart werkt dan ook niet want we hebben net een kaartwissel achter de rug. Weer pech dus Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen