Poetsdoekje Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Ooit heb ik hier op het board een vraag gesteld ik denk plm 3 jaar geleden. Ik ben alleen het antwoord kwijt Ik wil graag 4 foto's samenvoegen tot een z.g. vierluik, ik weet dat het in paint kan, maar ik weet niet meer hoe het moet wie kan me verder helpen? met vriendelijke groet poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Greatone Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Ik weet niet of je het volgende bedoeld: ga met je muis op 1 van de foto's staan, druk rechtermuisknop en kies bewerken. Als paint dan geopend is, kies je bovenin weer voor bewerken, en dan optie plakken uit dan zoek je de andere foto's op, en plak je ze erbij. Hoop dat dit is wat je graag wou, zo niet, dan s6 met het vinden van een antwoord * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Greatone Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Origineel bericht van: Sjaak(k) Dat kan ook heel simpel in Word, kun je nog lekker schuiven ook Dat schuiven kan in paint ook Evenals spiegel, draaien, groter/kleiner maken etc. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Puch Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Origineel bericht van: Sjaak(k) Dat kan ook heel simpel in Word, kun je nog lekker schuiven ook word voor fotobewerking goe bezig sjaak iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Puch Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Het was met een kwinkslag en niet boos bedoeld hoor sjaak Mijn eerste gedacht was ook waarom met paint gaan werken als je bijvoorbeeld the gimp (een full size gratis foto bewerkings programma) kan gebruiken. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Poetsdoekje Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Geplaatst: 9 juli 2008 Hartelijk dank voor de diverse antwoorden. met vriendelijek groet Poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen