MegaTronics Geplaatst: 24 juli 2008 Geplaatst: 24 juli 2008 Vandaag van Canal Digitaal de bevestiging gekregen dat de smartcards zijn samengevoegd en dat op de tweede het kortingstarief gehanteerd wordt. Nu nog even de facturatie volgende maand afwachten of het ook daadwerkelijk goed gaat TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)
Jorgen Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Geplaatst: 24 juli 2008 Mooi dat het (vooralsnog) werkt. Bij jou stonden ze ook echt op 2 aparte namen en/of adressen geregistreerd? Wat waren de kosten voor jou dan tot nu toe? Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
aukemuis Geplaatst: 24 juli 2008 Geplaatst: 24 juli 2008 Nou bij mij werkte het in ieder geval perfect. formulier opgestuurd, kaarten stonden wel op het zelfde adres, maar andere naam. Werd netjes gebeld en er werd nog even gecontroleerd of alles goed was, nu allebei op 1 naam en beeld op entertainment pakket twee keer. Volgens mij hebben ze het daar nu toch best aardig voor elkaar.
jalu Geplaatst: 25 juli 2008 Geplaatst: 25 juli 2008 Weet iemand ook hoe het zit met het HDTV en/of het thema pakket op de 2e en 3e smartcard? DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB
ag Geplaatst: 25 juli 2008 Geplaatst: 25 juli 2008 Vorige week het formulier ingestuurd voor korting op de 2de en 3de kaart en gisteren de bevestiging gehad van Canal Digitaal. Nu ook op de slaapkamer en de zolder het familiepakket! Werkt perfect! Het moet gezegd worden, toch een goeie aktie van Canal Digitaal
Neptunus Geplaatst: 25 juli 2008 Geplaatst: 25 juli 2008 Inderdaad een goede actie, op deze manier doen we wat aan klantenbinding in plaats van de klanten naar andere platforms te jagen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
rienk Geplaatst: 26 juli 2008 Geplaatst: 26 juli 2008 zou ook wel een keer tijd worden na al die jaren dat ze nu bezig zijn bij digitenne heb je 3 abo's voor de prijs van 1 plus dat een kaartje daar maar €7,50 kan ook nog wel eens 6,50 zijn maar het punt is dat wanneer je via een dealer een kaartje van c+ wilt kopen dit je toch fijn even €70,- per kaartje voor moet betalen volgens mij kan dat ook wel anders (dit ligt niet aan de dealer) het is wel zo dat inderdaad eindelijk na al die jaren oplichting en uitpersing het een beetje aantrekelijker wordt maar denk dat ze ook wel moeten anders raken ze zo stiekum aan hun klanten weer kwijt want ik wil nou niet zeggen dat digitenne het beste beeld weer geeft Rienk
aukemuis Geplaatst: 26 juli 2008 Geplaatst: 26 juli 2008 en 70 euro is eigenlijk nog te weinig voor een dealer...
Neptunus Geplaatst: 26 juli 2008 Geplaatst: 26 juli 2008 Origineel bericht van: rienk zou ook wel een keer tijd worden na al die jaren dat ze nu bezig zijn bij digitenne heb je 3 abo's voor de prijs van 1 plus dat een kaartje daar maar €7,50 kan ook nog wel eens 6,50 zijn maar het punt is dat wanneer je via een dealer een kaartje van c+ wilt kopen dit je toch fijn even €70,- per kaartje voor moet betalen volgens mij kan dat ook wel anders (dit ligt niet aan de dealer) het is wel zo dat inderdaad eindelijk na al die jaren oplichting en uitpersing het een beetje aantrekelijker wordt maar denk dat ze ook wel moeten anders raken ze zo stiekum aan hun klanten weer kwijt want ik wil nou niet zeggen dat digitenne het beste beeld weer geeft Je geeft het zelf al aan, het probleem van Digitenne is de beeldkwaliteit en de beperking van zenders, die beeldkwaliteit komt er echt slecht uit bij de grotere LCD/Plasma tv's. Aan de andere kant ben ik blij met mij digitenne abo: de kinderen kijken voor weinig geld, gemak van aansluiten en zoals vanavond tijdens hevig onweer kan ik zelf ook uitwijken. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
MegaTronics Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Vandaag een factuur van Canal Digitaal gekregen van € 8,95. Ze hadden netjes de 2 familie abonnementen van augustus gecrediteerd en een nieuwe aangemaakt van een van € 13,50 en een van € 2,50. dus uiteindelijk alleen maar de extra € 5,00 van de extra kaart (augustus en september) plus de activatiekosten van € 3.95. Ik vind het super geregeld zo. TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen