Getyours2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Tijdje terug heb ik een multytenne LNB gekocht die het al snel begaf. Nu heb ik een nieuwe ontvangen deze zit aangesloten om mijn dmbox daar werkt hij perfect en op een tt1500 buget. De tt1500 budget gebruik ik met mediaportal. Maar het lijk er op dat mediaportal disc 1.0 of hoger helemal niet ondersteund. Hij scant nl alleen kanalen op Astra 19.2 en de rest scant hij niet. Misschienn is er wat dat ik over het hoofd zie want in progdvb ervaar ik exact het zelfde. Ik heb hier ok nog een monoblok liggen ook ook daar ervaar ik het zelfde dus of ik doe wat verkeerd of de software ondersteund het schakelen niet. Mytheatre, dvbviewer en altdvb ook geen succes Maar in DVB Dream werkt het wel goed
Getyours2008 Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Geplaatst: 23 juli 2008 Oke nog geen mensen die het zelfde probleem ondervinden. Inmiddels is mediaportal rc 2 uit deze doet als of hij alle LNB's scant maar doet dit in werkelijkheid niet. Scant alleen Astra 19.2. Dus doe ik nog steeds veel met DVB dream. Weet iemand toevallig wat er in de software verantwoordelijk is voor het scannen van de kanalen dat kan niet alleen de kanalenlijst zijn. Er moet nog een stuk hardware zijn die er voor zorgt dat de kaart de opdracht krijgt om te schakelen
Getyours2008 Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Geplaatst: 23 juli 2008 Scannen van kanalen met mediaportal en multytenne LNB lijk opgelost zodra ik zeker weet dat het werkt laat ik het weten. Als ik nu naar de log kijk scant hij de juiste kanalen moet alleen nog zien of hij ook schakelt tijdens zappen
Getyours2008 Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Geplaatst: 24 juli 2008 Gisteren avond ben ik bezig geweest met het scannen van kanalen icm mediaportal. Ik heb hiervoor gebruikt de tt1500 budget en een lnb van multytenne Het is me nog niet eerder gelukt alle vier de satellieten af te scannen met deze configuratie. Maar gisteren kreeg ik enigszins weer hoop dat er een oplossing gaat komen. Door in dvbdream de lnb op de juiste kop te selecteren dus bv astra 23,5 kan met een kanalen wissel en dan dvbdream weer af te sluiten vervolgens een scan starten op 23,5 op mediaportal en voila alles wordt gescant. Helaas blijft de geselecteerde kop voor staan en kan je in mediaportal niet terug schalen naar bv 19.2 als je op 28.5 zit etc. Nu zie ik dat je bij de channel editor ook nog wat kan instellen misschien dat daar een oplossing zit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen