Ga naar inhoud


Humax HDCI-2000, upgrade noodzakelijk???


Gast Webmol

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

 

Hier een vraag van een betrekkelijke newbie voor wat betreft satalieten e.d. Sinds een lange tijd heb ik het onderstaande systeem in mijn bezit (*). In het verleden heeft deze altijd zijn werk goed gedaan maar nu ondervind ik toch wat problemen.

 

(*)

-Humax HDCI-2000 (Software versie 1.07 geen OTA upgrade beschikbaar)

-TRIAX 88cm

-Moteck SG-2100

-Inverto single 0.3 LNB

-Irdeto CI module (CA Module Rev. 1.1)

-Euro 1080 HDTV abonnement met CanalDigitaal kaart (Irdeto Access CD pakket: Familie) Ik kan geen serienummer van de Irdeto Access kaart ontdekken frown

 

Graag zou ik van u willen weten wat ik moet doen om de volgende kanalen in goede orde te kunnen ontvangen:

 

-BBC One

-BBC Two

-BBC HD

-Het HD kanaal van de publieke omroep

-Eurosport 2

 

Ik vraag mij ten zeerste af of dit te realiseren is met mijn systeem met bovenstaande specificatie. Zou u mij kunnen informeren over de te ondernemen stappen, zodat ik de aankomende Olympische en Paralympische Spelen kan volgen.

 

Ik heb echter geen kaas gegeten van alle technische termen, houdt hier alstublieft rekening mee wink

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik laat het antwoorden over aan mensen die er echt verstand van hebben, maar ik zou in ieder geval BBCi 1 t/m 7 aan je wensenlijstje toevoegen. Dit zijn de interactieve kanalen van de BBC waarvan er waarschijnlijk een stuk of 4 gebruikt zullen worden voor de Olympische Spelen (verschillende sporten tegelijkertijd).

 

Hiervoor moet je je Humax waarschijnlijk wel (via een pc) voorzien van een nieuwe kanalenlijst, want handmatig zijn die BBCi-kanalen volgens mij niet toe te voegen.

 

Tuner 1: Clarketech ET10000
Tuner 2: DM800HD se
TV : Samsung UE55JS9000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...