looney2 Geplaatst: 15 juli 2008 Geplaatst: 15 juli 2008 Als je extern koopt is op opnemen loskoppelen en aan de pc hangen intern gaat dat via het netwerk alleen hoe,.... daar moet je iets meer kaas voor hebben gegeten. Hitte ontwikkeling van intern?de één klaagt steen en been en de ander heeft nergens last van. Tsja nu ben je net zo ver als eerst. sorrie....zon Ik heb voor extern gekozen om `m ook ergens anders te gebruiken. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Gast angelico1966 Geplaatst: 15 juli 2008 Geplaatst: 15 juli 2008 ja lijkt mij wel een goed plan. als ik die schijf dan via usb aan een 360 hang. zou ik die opnames via de 360 kunnen bekijken? remco
likus Geplaatst: 15 juli 2008 Geplaatst: 15 juli 2008 Misschien gewoon de kabel zelf? Als je ergens een andere externe SATA kabel weet, even omwisselen om te testen... DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411
looney2 Geplaatst: 15 juli 2008 Geplaatst: 15 juli 2008 Als de 360 met de door de box gemaakte bestands formaten overweg kan lijkt het mij mogelijk. Ander moet je ze eerst omzetten. Maar onlangs heb ik "ergens" in een pc boek een workshop gezien om een Xbox als media center te gebruiken. Zoek maar eens op Xbox ombouwen tot media center. dit gaat dus over een Oude Xbox niet de 360 hé HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
looney2 Geplaatst: 15 juli 2008 Geplaatst: 15 juli 2008 Origineel bericht van: likus Misschien gewoon de kabel zelf? Als je ergens een andere externe SATA kabel weet, even omwisselen om te testen... Heb de kabel tot nu toe verschillende keren af,- en aangekoppeld. Ontdekte dat de kabel,(ook als ik `m omkeer)telkens aan de kant van de schijf schuin uit het slot word getrokken,dit gebeurt echter niet aan de box zijde. Is dus volgens mij duidelijk een slot foutje op de schijf HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Gast angelico1966 Geplaatst: 16 juli 2008 Geplaatst: 16 juli 2008 zou de externe 500 gig sSATA schijf van medion een goede keus zijn? nu in de aanbieding.
looney2 Geplaatst: 16 juli 2008 Geplaatst: 16 juli 2008 Origineel bericht van: angelico1966 zou de externe 500 gig sSATA schijf van medion een goede keus zijn? nu in de aanbieding. Zou ik zo niet durven zeggen. Persoonlijk heb ik altijd het idee dat bij medion achterhaalde technieken/materialen zijn gebruikt. maar dat is mijn mening/gedachte. Maar ja, ik heb een WD My book 500G met USB,E-Sata,Firewire 400 en 800 En zie, er zit een "slechte" aansluiting op voor de E-Sata. Die mazzel kun je ook hebben. Neem er wel één met meerdere aansluitingen dus usb,E-sata en FW Dan heb je altijd een aansluit mogelijkheid. En als je er één op het oog hebt google dan eens op test+je harde schijf. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Gast angelico1966 Geplaatst: 16 juli 2008 Geplaatst: 16 juli 2008 die medion is uitverkocht. tja ik heb een usb 2 externe schijf maar die ziet de dreambox niet. dus daar heb ik weinig aan. heb jij geen garantie op je schijfdan?
Tonskidutch Geplaatst: 16 juli 2008 Geplaatst: 16 juli 2008 bulk of boxed? let op wat je koopt aanbiedingen zijn vaak bulk en dus dead on arrival of dead after arrival. heb heel wat diskjes gekocht. 7 keer gaat het goed 3 keer heb je de meest waardeloze meuk in je handen en dan een garantie met succes claimen ligt aan de winkel waar je koopt. (gelukkig had ik tijdens die 3 keer wel alle data nog als backup ter beschikking) de usbsupport in de bios aanzetten kan soms helpen / lees daar meer over. cheers Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
looney2 Geplaatst: 16 juli 2008 Geplaatst: 16 juli 2008 Origineel bericht van: angelico1966 die medion is uitverkocht. tja ik heb een usb 2 externe schijf maar die ziet de dreambox niet. dus daar heb ik weinig aan. heb jij geen garantie op je schijfdan? Ziet de box überhaubt wel iets, wat je op de usb poort aansluit? Buiten dat heb je toch echt iets met E-Sata of interne sata nodig. via usb gaat niet werken. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Tonskidutch Geplaatst: 16 juli 2008 Geplaatst: 16 juli 2008 Origineel bericht van: looney2 Ziet de box überhaubt wel iets, wat je op de usb poort aansluit? Buiten dat heb je toch echt iets met E-Sata of interne sata nodig. via usb gaat niet werken. ik heb zonder enig probleem mijn 2 GB usb stick aan de Oozoon dm 800 gekoppeld en via BA ook in Ronaldd ter beschikking. er zijn nieuwe plugins en nieuwe drivers die usb gebruik mogelijk maken ik moet bekennen dat ik nog geen usb 2.0 hdd eraan gehangen heb, moet eerst effe testen of een usb-hub die stick EN de hdd zichtbaar maakt. maar met de juiste updates en drivers moest het geen probleem zijn. cheers Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
looney2 Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Die usb stick is het probleem ook niet. Maar als Angelico zelfs dat niet had, was er idd iets met zijn drivers aan de hand geweest,vandaar mijn opmerking/vraag. En een usb harddisk is mij iig nog niet gelukt. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
erikson Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Geplaatst: 21 juli 2008 heb eindelijk mijn HD kunnen formatteren onder Windows XP nu heb ik hem terug aan mijn DB800 gehangen en krijg "Initialisatie mislukt foutmelding Mount failed" en nu??? Erikson wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
Plepkeshenkie Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Ik heb gisteren een 500gb harddisk van philips aangesloten op mijn dreambox 800 en harddisk werd herkent dus ik denk formatteren maar.Nu krijg ik een foutmelding FSCK failed. Ik heb met partition magic al geprobeerd om er weer een windows schijf van te maken maar dit wil niet meer. Op deze computer in windows word er geen stationsletter toegekend. Hoe kun je nu in vredesnaam deze schijf weer in een windows versie gebruiken want voor de dream moet ik toch een andere hebben daar ik er nu achter ben dat het iets moet zijn met e-sata. (Soms is het beter om eerst te lezen en dan te kopen )Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem. Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en lnb voor 26 oost amateur band T90 schotel sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.
Gast Shape Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Origineel bericht van: erikson Hallo allemaal, ik heb een harde schijf aangesloten via usb mijn DB800 ziet de harde schijf "One Touch (SCSI,500107GB)" als ik die probeer te formatteren krijg ik de volgende foutmelding "Initialisatie mislukt Foutmelding:Mkfs failed" Erikson Zelfde melding hier ook gehad. Er zit een verschil in het heropstarten van de db via software (menu -> uitschakelen -> db herstarten) en de db van de stroom afhalen. Pas nadat ik de db had herstart via het menu (zachte herstart) kon ik op de harde schijf komen. Een Harde herstart (stroom eraf halen) wil niet zeggen dat de db de harde schijf herkent.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen