Ga naar inhoud


Welke DVB-T twintuner (TF5300K of ander)?


crazymans

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een harddiskrecorder/twintuner voor het betaalde digitenne aanbod. Ik kan eigenlijk alleen maar de Topfield 5300K en heel veel 2e hands Samsung twintuners vinden. Omdat ik al een TF5500 DVB-S heb vraag ik me af of dit wel goed gaat met de afstandsbediening (gebruikt deze dezelfde signalen?). Daar naast verbaast het me het ontbreken van de USB-poort. Dat betekent dat je opnames er helemaal niet af kan halen zonder het apparaat te demonteren. Zijn er geen andere twintuners met conax voor DVB-T? Is er misschien een PC-oplossing voor DVB-T twintuner (met conax) onder Microsof Mediacenter?

 

```````,,,

``````(- o)`````` Niets is helemaal waar,

-oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet!

Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: uncle
Kijk eens op de site van Teleropa (Duitsland)
http://www.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Wel heb je nog nodig een Conax CI en natuurlijk een KPN kaart en een antenne.


@uncle

TIP !!!!
Als je nog langer hier lid wil blijven, zou ik maar heel snel die commerciële link weghalen.
(je bericht bewerken of wissen)

Lees de regels maar eens: klik hier

Grts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een Golden Interstar GI-T/S 84 CI PVRX zou je (icm. een Conax module en USB harddisk) ook op moeten kunnen nemen, maar die heeft maar één DVB-T tuner. Hij heeft er dan wel ook nog een DVB-S tuner bij en is met 125 euro niet duur.

 

Ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit van dat apparaat, het is uiteindelijk wel een Golden Interstar..

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

De afstandbediening van de Topfields reageren op alle apparaten van Topfield. We hadden voor de 5300k en/of de TF5000 beurtelings een zilverfolie om te kunnen besturen, zonder dat de

ander er op zou reageren. Niet aan te bevelen dus. Die TF5300K heeft ook wat eigenaardigheden. EPG-programmeren loopt op mislukkingen uit. Je met alles op de hand er in zetten. Dan mis je niet zoveel geprogrammeerde opnames!!

 

Aan allen: Ga me niet vertellen dat je geen last hebt. Dit is de tweede TF5300K, die ik nu heb. Zelfde verschijnselen. De kwaliteit van opnames etc. is prima. Wij nemen alleen nogal veel op.Dus gebeurt het bij onst iets eerder dan bij anderen.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer van de AB's!

 

Origineel bericht van: alx
De kwaliteit van opnames etc. is prima. Wij nemen alleen nogal veel op.Dus gebeurt het bij onst iets eerder dan bij anderen.

 

Bedankt voor de waarschuwing. Ik heb zelf 2 jaar lang problemen met opnamen gehad met de TF5500 die bijna niemand had. Gelukkig zijn die nu eindelijk opgelost door nieuwe firmware. Gebruik je de nieuwste firmware? Klopt het dat je opnames ook niet kunt decoderen of van het apparaat kunt halen?

 

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
De Golden Interstar GI-T/S 84 CI PVRX

 

Die kende ik nog niet! FF Gegoogeld. De specs zijn wel gaaf: Combi DVB-T en DVB-S + CI + USB. Nog niet echt in Nederland verkrijgbaar zo te zien.

```````,,,

``````(- o)`````` Niets is helemaal waar,

-oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet!

Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat decoderen komt bij Digitenne (TF5300k) niet voor.

Alles wordt vrij opgenomen. Zeer zelden krijg ik een $teken te zien. Dan nog speelt ie gewoon af. Je hoeft ook de maand niet in de gaten te houden.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alx
Aan allen: Ga me niet vertellen dat je geen last hebt.
Ik neem ook veel op met met mijn tweede TF5300, en ik heb geen problemen met gemiste opnames. Met de software van een paar jaar geleden waren die problemen er wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Let op: Ik heb het over EPG-programmeren!!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet ieder zijn eigen gevolgtrekking maar maken!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...