Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

Nu Marty de pijp aan Maarten heeft gegeven ben ik op zoek naar een ander alternatief voor een SKY-abonnement.

Ik weet wel, als je googeld kom je er veel tegen maar wat ik wou weten is de individuele ervaring van de leden met web-handelaren of winkels in Vlaanderen.

Gast PieterB
Geplaatst:

Als we hier namen gaan noemen is dat reclame en volgens mij is dat tegen de forumregels...

Geplaatst:

PM dan maar? Ik ben ook op zoek naar een SKY card wink

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

oops, was zeker niet de bedoeling om reclame te maken meer eerder om gebruikerservaringen te zoeken zodat ik kan weten welke site betrouwbaar is en niet met je cc gegevens aan de haal gaat.

Mag dus gerust via PM

Geplaatst:

Kijk, als je zoiets niet zo mogen melden ivm de "regels" vind ik dat jammer. Je "moet" wel een tussenhandelaar gebruiken om aan een abo van Sky te komen... dus vind ik dat het wel fijn zou zijn als er op het forum een rubriek zou komen waar je betrouwbare tussenhandelaars zou kunnen melden. Het is in ieders belang om niet opgelicht te worden vind ik.

Doordat je namen gaat versturen via pm wordt diezelfde vraag honderden keren gesteld... dat kan toch niet de bedoeling zijn? of wel...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

In mijn ogen zijn dit dan ook van die dingen die de mensen meer helpen dan kwaad doen.

Een p.ricew.atch zoals op TWEAKERS maar dan voor SAT spullen zou ook erg makkelijk zijn. Het zou naast mensen heel erg helpen idd. ook wel reclame voor de "winkels" zijn maar dat is dan een neveneffect.

Geplaatst:

inderdaad, is voor iedereen interessant.

Zijn er op dit forum mensen met een SKY-abo die tevreden zijn en willen ze laten weten bij wie ze het abo hebben aangegaan ?

Graag via pm of als het mag hier in deze thread

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.