Gast adev Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 wel bij mij komt luxe TV als enige HD zender slecht binnen 2 sec beeld 4 sec zwart signaal en kwaliteit zijn goed van mijn Topfield 7700HSCI. Het beeld wat binnen komt is van goede kwaliteit ik denk ook echt dat het aan de uplink ligt.
Gast Zak Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Luxe TV HD (astra 2) komt bij mij ook nu zoals altijd stabiel binnen.
Gast Andre_ede Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Hoi, ik heb ook geen enkel probleem met Luxe Tv HD of einig ander HD kanaal allemaal perfect beeld, zonder schokjes of blokjes. Gr Stalover
Gast adev Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Origineel bericht van: wammeswaggel ASTRA HD Demo(waar Luxe TV op wordt uitgezonden) schokt en blokt idd enorm en dat ligt niet aan mijn schotel. Zelfde sterkte en kwaliteit als NL1 HD en die komt wel goed door. Volgens mij zit de fout bij de uplink. Heb jij ook een Topfield ?? Ik ben er ook van overtuigd dat het niet aan mijn schotel ligt altijd goed beeld zelfs bij heftige regen
wammeswaggel Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Nee, geen Topfield: Kathrein. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen