Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Moet met de 110cm. prima willen. Volgens Lyngsat kan de Astra 1G beam in heel Finland met een 80 cm. al goed ontvangen worden.

Maar ik zou hem inderdaad aan de waterkant zetten.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:
Origineel bericht van: minplus

Met zoveel bomen langs de waterkant zou ik niet weten waarom er nog een paal in beton gegoten bij moet. Ik heb jarenlang een schotel
aan een boomstam gehad. En als je hem er weer af haalt, vind je de
gaatjes amper weer. Ideaal voor schotels, bomen langs de waterkant! (Elke nadeel hep enz. :D )

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: minplus

Met zoveel bomen langs de waterkant zou ik niet weten waarom er nog een paal in beton gegoten bij moet. Ik heb jarenlang een schotel
aan een boomstam gehad. En als je hem er weer af haalt, vind je de
gaatjes amper weer. Ideaal voor schotels, bomen langs de waterkant! (Elke nadeel hep enz. :D )

Bomen groeien wel, dus iedere paar maanden moet je de schotel dan even opnieuw uitrichten. Palen groeien niet. smile

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:
Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Palen groeien niet. smile

En zeker betonne palen niet laugh nie moeilijk doen, paar zakke nomix, water hebbie al, paal derin en storte maar.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:
Origineel bericht van: ristohopea
hier dus mijn fotos. smile

Wellicht heb ik ff niet goed gekeken maar er staat inderdaad een klein boompie id weg.
Ik zal de motorzaag zetten in het klein boompje aan de waterkant en het linkse boompje zal ik gedeeltelijk te takken aan de rechterkant verwijderen.
Risto

Je kunt met jouw geografische gegevens en met behulp van de volgende link, precies bepalen bij welke afstand (meters vanaf jouw huis) en op welke hoogte (meters)het signaal van de Astra satelliet binnenkomt ...wel de onderkant van jouw schotel als horizontaal referentie beschouwen, want het loopt bij jouw wat af naar de oever !

Beam berekening

groeten van Snurker

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen