hanskedrie Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 gisteren heb ik mijn kaartje geregistreerd en een abonnement genomen op het basispakket. Nu zie ik dat ik NASN gewoon kan bekijken, maar volgens de website van tv-vlaanderen zit deze in het pluspakket. Is deze zender intussen aan het basispakket toegevoegd, of kan iedereen deze zender momenteel bekijken? Ik kan verder namelijk geen informatie vinden
Gast benq Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 Nasan en enkele anderen zijn niet van het basis pakket maar ze staan momenteel al van juni open, volgens dat ik gehoord heb nog juli en daarna ist gedaan. Groetjes
Gerdy Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 Origineel bericht van: hanskedrie gisteren heb ik mijn kaartje geregistreerd en een abonnement genomen op het basispakket. Mooi hé maar blijft niet duren. Je krijgt nu ALLES te zien tot wanneer jouw abonnementsaanvraag zal behandeld worden. Dan krijg je alleen nog de zenders van het basispakket. Gerdy
bavo27 Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 [quote=Gerdy Mooi hé maar blijft niet duren. Klopt,maar toch geeft de topicstarter hanskedrie gelijk,want om een of andere reden is de sportzender NASN op 12.663 ghz al een tijdje te zien voor kijkers die enkel een abbo op het basispakket hebben. Gr. "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
digitaal kijker Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 dat is reclame dat ze maken voor de paar sportzenders in het pluspakket, is eurosport en eurosport2 ook niet open tot einde juli ?????. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
hanskedrie Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Geplaatst: 10 juli 2008 voor zover ik het nu kan zien heb ik alleen die NASN en boomerang tv uit het pluspakket die ik kan zien
Eduard07 Geplaatst: 10 juli 2008 Geplaatst: 10 juli 2008 Origineel bericht van: hanskedrie voor zover ik het nu kan zien heb ik alleen die NASN en boomerang tv uit het pluspakket die ik kan zien Laat het je niet uit je slaap houden.. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
hanskedrie Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Geplaatst: 10 juli 2008 of juist wel om nog zoveel mogelijk te kunnen zien
Gast AAley Geplaatst: 10 juli 2008 Geplaatst: 10 juli 2008 Op gepatchte ontvangers is NASN perfect te zien zonder enige kaart vereist
Eduard07 Geplaatst: 10 juli 2008 Geplaatst: 10 juli 2008 Origineel bericht van: AAley Op gepatchte ontvangers is NASN perfect te zien zonder enige kaart vereist In dat geval telt dat niet. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen