Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

gisteren heb ik mijn kaartje geregistreerd en een abonnement genomen op het basispakket.

Nu zie ik dat ik NASN gewoon kan bekijken, maar volgens de website van tv-vlaanderen zit deze in het pluspakket. Is deze zender intussen aan het basispakket toegevoegd, of kan iedereen deze zender momenteel bekijken? Ik kan verder namelijk geen informatie vinden

Geplaatst:

Nasan en enkele anderen zijn niet van het basis pakket maar ze staan momenteel al van juni open, volgens dat ik gehoord heb nog juli en daarna ist gedaan.

Groetjes

Geplaatst:
Origineel bericht van: hanskedrie
gisteren heb ik mijn kaartje geregistreerd en een abonnement genomen op het basispakket.

Mooi hé laugh maar blijft niet duren.

Je krijgt nu ALLES te zien tot wanneer jouw abonnementsaanvraag zal behandeld worden. Dan krijg je alleen nog de zenders van het basispakket.

Gerdy

Geplaatst:

[quote=Gerdy

Mooi hé laugh maar blijft niet duren.

Klopt,maar toch geeft de topicstarter hanskedrie gelijk,want om een of andere reden is de sportzender NASN op 12.663 ghz al een tijdje te zien voor kijkers die enkel een abbo op het basispakket hebben.

Gr.

"Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"

Geplaatst:

dat is reclame dat ze maken voor de paar sportzenders in het pluspakket,

is eurosport en eurosport2 ook niet open tot einde juli ?????.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: hanskedrie
voor zover ik het nu kan zien heb ik alleen die NASN en boomerang tv uit het pluspakket die ik kan zien smile

Laat het je niet uit je slaap houden.. wink

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Op gepatchte ontvangers is NASN perfect te zien zonder enige kaart vereist smile

Geplaatst:
Origineel bericht van: AAley
Op gepatchte ontvangers is NASN perfect te zien zonder enige kaart vereist smile

In dat geval telt dat niet. smirk

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen