Gast Zwammi Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 Halo! Ik vroeg me af of het mogelijk is mijn aston simba te verbinden met deze tv kaart: http://www.geniatech.com/pa/utv3.htm Om vervolgens op mijn laptop te kijken. Indien het niet mogelijk is met deze tv kaart, zijn er dan andere waarmee het wel kan? Alvast bedankt voor de reactie. Mvg, Zwammi
wammeswaggel Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 Ja dat kan, maar kun je niet beter een PCMCIA-kaartje gebruiken? Dat scheelt weer een kastje. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Zwammi Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 Ken je een goede pcmcia tv-kaart? Ik heb er eigenlijk weinig verstand van... zou iets pinacle goed zijn?
wammeswaggel Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 Terratec maakt de zgn Cinergy 400. Kost iets van 45 Euro. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Zwammi Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 Ik volg er momenteel zo eentje op een_of_andere_veiling_site... Maar wat ik me afvroeg, ze spreken altijd van analoge tv kaarten? Een ontvanger is toch digitaal niet? Of maakt dat niet uit?
wammeswaggel Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 De TV-ontvanger op zo'n kaartje is idd analoog(hoewel er ook zijn met DVB-T). De Simba sluit je aan op je laptop via een analoge uitgang(SCART, S-Video of composite). Zo'n videokaartje heeft ook zo'n ingang. Er is dus wel kwaliteitsverlies: digitaal->analoog->digitaal. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Zwammi Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 Ahzo... bedankt voor de info! DVB-T echter werkt niet! Ik heb hier een USB TV stick van pinnacle met DVB-T, en dat werkt niet. De T staat voor Terrestrial, wat wil zeggen dat hij enkel met een antenne werkt. Owja, nog een dom vraagje mss... werkt de kaart goed op vista?
wammeswaggel Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 Met Vista heb ik totaal geen ervaring! Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen