Gast Geplaatst: 7 april 2001 Geplaatst: 7 april 2001 Ik wil mijn schotel graag verfen of spuiten ,kan ik dat met elke soort verf doen ?
Gast Geplaatst: 7 april 2001 Geplaatst: 7 april 2001 Van wat voor soort material is je schotel van metaal of kunststof;<P>Meestal zijn schotel voorzien van een metaalfilmlaag om de stralen zo goed mogelijk op het brandpunt (lnb) te concentreren.<P>Bij een metalen (meestal aluminium) ervoor zorgen dat je een matte verf pakt; m.a.w. de verf mag niet de zonnestralen reflecteren.<P>LET OP DIT LAASTE IS ZEER BELANGRIJK; anders kan je je LNB BESCHADIGEN.<P>Suc6<P>Allcamjan
Gast Geplaatst: 7 april 2001 Geplaatst: 7 april 2001 Hij is van metaal ,maar niet van alum. denk ik daar is hij te zwaar voor,nou ja ik zie wel in elk geval bedankt!
Gast Geplaatst: 8 april 2001 Geplaatst: 8 april 2001 Dank je wel voor alle info!!!<P>Dit forum werkt perfect<P>Nu zit ik alleen nog met de vraag of ik mijn nieuwe philips 7071 maandag weer moet omruilen voor een humax [de dealer ziet mij alweer aankomen heb net een strong8000 omgeruild]een humax lijkt mij eigenlijk ingewikkelder .
Unetwork Geplaatst: 8 april 2001 Geplaatst: 8 april 2001 Je kan het in princiepe met elke soort verf doen, wel mat gebruiken!<BR>Opletten alleen dat het vlak gebeurd, dus geen bubbels die dan je reflectie kan storen en dus het ontvangst kan hinderen!<BR>Het beste met mij is gedaan met een spuit en dit in 2 maal met tussen pozen van een uur om de eerste laag goed te laten drogen. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten