Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil mijn schotel graag verfen of spuiten ,kan ik dat met elke soort verf doen ? confused.gif" border="0

Geplaatst:

Van wat voor soort material is je schotel van metaal of kunststof;<P>Meestal zijn schotel voorzien van een metaalfilmlaag om de stralen zo goed mogelijk op het brandpunt (lnb) te concentreren.<P>Bij een metalen (meestal aluminium) ervoor zorgen dat je een matte verf pakt; m.a.w. de verf mag niet de zonnestralen reflecteren.<P>LET OP DIT LAASTE IS ZEER BELANGRIJK; anders kan je je LNB BESCHADIGEN.<P>Suc6<P>Allcamjan

Geplaatst:

Hij is van metaal ,maar niet van alum. denk ik daar is hij te zwaar voor,nou ja ik zie wel in elk geval bedankt! smile.gif" border="0

Geplaatst:

Dank je wel voor alle info!!!<P>Dit forum werkt perfect<P>Nu zit ik alleen nog met de vraag of ik mijn nieuwe philips 7071 maandag weer moet omruilen voor een humax [de dealer ziet mij alweer aankomen heb net een strong8000 omgeruild]een humax lijkt mij eigenlijk ingewikkelder . confused.gif" border="0

Geplaatst:

Je kan het in princiepe met elke soort verf doen, wel mat gebruiken!<BR>Opletten alleen dat het vlak gebeurd, dus geen bubbels die dan je reflectie kan storen en dus het ontvangst kan hinderen!<BR>Het beste met mij is gedaan met een spuit en dit in 2 maal met tussen pozen van een uur om de eerste laag goed te laten drogen.

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.