Kowalski Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 ip4da? vreemd... Heb je ook al "ipconfig /all" geprobeerd zoals de vorige poster zei? En wat staat er dan bij "Standaardgateway" (belangrijk om te weten)? Dit adres van "Standaardgateway" direct invullen in de browser: http://192.168.1.??? Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
sattos Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Geplaatst: 12 juli 2008 achter standaardgateway staat niks, ik wil je die printplaatje best mailen hoor
Kowalski Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Dat standaardgateway leeg is, is niet goed want hier zou het adres van je netgear router moeten verschijnen. Heb je ook de PC al eens opnieuw gestart en de netgear router uit- en daarna weer ingeschakeld? Zoniet dan doe dat eerst even. Als het nog niet goed is, kun je ook eens in de netwerkinstellingen kijken of het verkrijgen van een IP adres dynamisch ingesteld staat in plaats van statisch? Kijk hier voor een handleiding, volg de stappen voor jouw besturingssyteeem onder "dynamisch". Je kunt ook dezelfde stappen eens herhalen met je andere PC die je op de router aansluit. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Poetsdoekje Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Frank Hoezo Netgear router, ik dacht dat het om een Belkin ging poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Kowalski Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Origineel bericht van: Poetsdoekje Hoezo Netgear router, ik dacht dat het om een Belkin ging Haha poetsdoekje, excuseer mijn lompheid, natuurlijk bedoelde ik Belkin Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
sattos Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Geplaatst: 12 juli 2008 hallo,was even mee bezig geweest. heb alles los gekoppeld,vervolgens pc me belkin aangesloten op LAN poort.Belkin stekker uit de muur gehaald en opnieuw erin,vervolgens pc opnieuw gestart. geen enkel resultaat achter standaardgateway blijft gewoon leeg!! oja die instellingen van die site zyxel die waren al zo. iemand nog enig idee??? Nu heb ik alles terug gezet zoals het hoort,zyxel als router en belkin als switch.Nu staat achter standaardgateway ip nummer van mijn zyxel
Kowalski Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Origineel bericht van: sattos iemand nog enig idee??? Helaas, dan rest als enige toch (weer): lees a.u.b. de handleiding van de Belkin router. Daar moet in staan hoe je deze via de webinterface kunt benaderen. Of schakel een handige vriend of kennis in die in de buurt woont. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Jürgen Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Daar moet ik Frank67 volledig gelijk geven. Je zult toch eerst ervoor moeten zorgdragen dat je de meest elementaire zaken in je 'keuken' in orde hebt. Zo lang je niet in de configuratie van je Belkin router kunt kijken weet je ook niet wat er nu wel of niet aan staat. Als je erin geslaagd bent om de configuratie op te vragen kunnen we je waarschijnlijk wel verder helpen. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Big fellow Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Probeer eerst die Belkin router eens een factory reset te geven. 99.99% van de routers begint dan IP adressen uit te delen met standaard gateway adressen. Dan weet je ook meteen wat je wachtwoord is, want die wordt ook gereset ;-) . Als je dat gedaan hebt, even melden en dan helpen we je wel verder. “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
sattos Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Geplaatst: 13 juli 2008 zit er dan een mogelijkheid om mijn zyxel eruit te knikkeren.Dan die belkin gebruiken als router?Dus rechtstreeks aansluiten op internet. mocht dat niet kunnen dan ga ik maar een echte switch kopen,want ik loop gewoon gevaar. in ieder geval allemaal bedankt voor jullie hulp
sattos Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Geplaatst: 16 juli 2008 satgenoten, ik heb die belkin router terug gebracht,die bleek geflashd te zijn die reageerde nergens meer op.Nu heb ik gelukkig een nieuwe. Dus nou moet ik die gaan beveiligen
sattos Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Geplaatst: 20 juli 2008 beste vrienden. deze topic mag dicht,of zijn er mensen die graag iets willen vragen. ik heb nu gewoon een switch(geen draadloos) gebruikt. in ierder geval ieder bedankt
Aanbevolen berichten