Gast sattaz Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 @pee1962, De DVB-S ontvanger Koenig SCDIR20 zal ongetwijfeld goed werken met Seca 2. Dat is volgens mij ook niet het onderwerp van dit topic en is evenmin (zijdelings) ter sprake gekomen. Ik neem aan dat je met kruismodulatie bedoelt de horizontale frequentie (carrier) die volgens CanalDigitaal op ongeveer dezelfde frequentie (11778) zou uitzenden. Of dat bij jouw ontvanger fluctuaties veroorzaakt of kan veroorzaken weet ik niet. Daarvoor ben ik te weinig op de hoogte van alle technische ins en outs. Drs. Ijzerbout, moderator op dit board, zal je er ongetwijfeld meer over kunnen vertellen. Met vriendelijke groeten sattaz
pee1962 Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Geplaatst: 9 juli 2008 http://www.sat4all.com/forums/images/icons/default/laugh.gif laugh Hartelijk bedankt voor de antwoorden allemaal, ik ben weer helemaal up to date!!! Pee1962
cookie monster Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 (OFF-Topic) ivm smileys , gewoon klikken op wanneer je een antwoord schrijft , het smillieke komt van zelf in het antwoord Klik om te vergroten: (on-topic) C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen