NL1PDV Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Geplaatst: 29 juli 2008 heb de hele bios op de kop gezet maar niets . zelfs de helpdesk van fujitsu wist niet waar ik het over had Meneer probeer eens een bios van een andere type laptop misschien dat daar die optie wel op zit ?? M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
grunnsat Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 Origineel bericht van: nl1pdv heb de hele bios op de kop gezet maar niets . zelfs de helpdesk van fujitsu wist niet waar ik het over had Meneer probeer eens een bios van een andere type laptop misschien dat daar die optie wel op zit ?? Briljant advies, daarmee help je de laptop direct naar de filistijnen.
NL1PDV Geplaatst: 31 juli 2008 Auteur Geplaatst: 31 juli 2008 Ja zekers pfffffffffffffffffffff M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Hellum Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 ik heb hier een laptop die ik even moet nakijken, maar ook die heeft Phoenix bios, kijk eens bij MAIN en dan zie je als het goed is QUickboot, je kunt er alleen de geheugentest niet mee uitschakelen maar die op enabled levert een forse snelheidswinst op. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen