voodoodoll Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Net op 1km van de aankomst van de Tour-rit!
Gast pesseyur Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Hier ook, géén vrt, canvas, ... Juist voor het begin van de spurt,
astro iris Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Eén,Canvas,VTM,2Be,VT4,Vitaya enKanaal Z staan op zwart en dat net op 500meter voor de aankomst van de Tour de France. Daarstraks waren ook Ned 1,2 en 3 op zwart, maar intussen terug beeld. Ergens iemand van TVV die de stekker heeft uitgetrokken ? en daarmee heb ik de aankomst van de Tour de France gemist.
astro iris Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Waar moet je terecht bij TVV tijdens het weekend ?
voodoodoll Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Origineel bericht van: astro iris en daarmee heb ik de aankomst van de Tour de France gemist. Gelukkig werkten Ned1 en Eurosport nog
chukky2 Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 aanval op tv vlaanderen . comercielen allemaal plat
alleyoop Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Misschien een stunt om VRT HD te promoten want daar kon je de aankomst wel zien
Brambo's Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 En is er terug licht in de duisternis. Terug beeld op de Vlaamse zenders - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
whitepops Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Origineel bericht van: Brambo's En is er terug licht in de duisternis. Terug beeld op de Vlaamse zenders Maar daarmee hebben we de aankomst niet gezien. Inderdaad gelukkig bestaat Eurosport en Ned1 nog.
sattv4iedereen Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Had deze korte nammiddag last van korte geluidsonderbrekingen op radio donna via tv vlaanderen. Mogelijks een transponder uitgevallen? of heeft een jaloerse kabelaar sabotage gepleegt in één of ander gebouw? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
astro iris Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 TVV zal wel na het weekend een verklaring hebben voor het probeem. Persoonlijk denk ik dat het eerder aan de Astra sateliet zal gelegen hebben . Misschien onderhoudswerken ? alhoewel die meestal worden aangekondigt en ook meestal 's nachts gebeuren. Was wel raar dat eerst verschillende transponders op codering gingen en de 12722 als laatste terug beeld gaf. Het HD één kanaal bleef wel in de ether, maar die wordt ook verspreid via de Astra 23.5 en daar waren geen problemen, want ook alle themakanalen bleven in de lucht.
markie2 Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Bah, 1 aflevering van the Nanny naar de kl* Ik zag het direct dat er iets niet klopte, 55 minuten opgenomen en maar een bestand van 280 MB... Gelukkig maar dat het niet vaak gebeurt, in Antwerpen waren deze avond een hoop telenet telefoonabonnees niet bereikbaar. VU+ Duo - Triax 88 - Smart TMT43 LNB - Dune Smart D1 mediaplayer Op een Hitachi 42PD8600 Plasma TV.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen