Ga naar inhoud


Boete parkeren. Bezwaar en referenties


sretlow

Aanbevolen berichten

Ik heb in Vlissingen een boete gekregen voor het parkeren. Nu was het zo dat ik een parkeer vergunning had maar die vanwege omstandigheden niet zichtbaar achter de voorruit had zitten (wel in de auto op de bijrijders stoel). Nu was het wel zo dat ik feitelijk wel betaald heb voor het parkeren. Nu weet ik dat er een tijd terug wel een bezwaar is ingediend door iemand en dat hij/zij gelijk gekregen heeft omdat de betaling wel (aantoonbaar) gedaan is. Weet iemand waar ik die uitspraak kan vinden zodat ik in mijn bezwaar hiernaar kan verwijzen. Of heeft iemand nog tips?

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: sretlow
Ik heb in Vlissingen een boete gekregen voor het parkeren. (...) Weet iemand waar ik die uitspraak kan vinden zodat ik in mijn bezwaar hiernaar kan verwijzen. Of heeft iemand nog tips?

Een tijdje terug vond ik deze jurisprudenties:
JURISPRUDENTIE - deel 1
JURISPRUDENTIE - deel 2
Misschien vind je de betreffende zaak erin terug. Succes!

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gamgra
Indien je betaald hebt met je chipknip of pinpas heb je een redelijk bewijststuk in handen, anders vrees ik het ergste.


Hoe doe je dat met een chipknip, ik weet dat er veel betalingsinfo op de chipknip wordt opgeslagen maar dat kan je toch niet makkelijk zichtbaar maken?

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien ik mijn chipknip in de Rabo Random-Reader stop, krijg ik na het intoetsen van het menu, een overzicht van het resterende Totaal, daarbij datum en bedrag van elke afschrijving.

Opgelet: telkens wanneer je de chipknip oplaadt wordt het geheugen gewist.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb soortgelijk meegemaakt in middelburg, mijn parkeerkaart was op de grond gevallen en niet zichtbaar. Ik heb toen bezwaar ingediend samen met een copie van de parkeerkaart. en voila kwijtschelding smile

Wavefrontier T90 1W,5E, 9E,13E,16E,19E,23E,28,2E / Dreambox 800HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...