Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

met al die herhalingen op diverse tv zenders,ben ik eens gaan beluisteren met mijn dolby surround systeem,hoe huidige programma's klinken en de herhalingen,die bvb 12 jaar geleden zijn opgenomen.

Het is verbazingwekkend,hoe het geluidsverschil is.

Ik heb mijn dm600 verbonden met een optische kabel met mijn surround systeem.

Ik heb verschillende keren gekeken naar één.het programma premiejagers en dit heeft een goed geluid.daarna,een aflevering van fc de kampioenen,van het jaar 1996.

Het is bij mij zeer goed "hoorbaar",als die uitzending begint,dat het geluid,van minder kwaliteit is,en merkwaardig,ik moet mijn geluidsinstalatie luider zetten.

Ik heb het ook geprobeerd met digitale kabeldecoders,en merk ik op,dat ze op gebied van geluid,vandaag veel beter zijn,dan uitzendingen van bvb het jaar 1996.

Het is maar mijn ondervinding,die bij iemand anders geheel anders kan zijn.

Wegens slecht weer eens het verschil vergeleken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

dat is ook zo bij oudere dvd speelfilms. Luister maar eens naar een huidige dvd speelfilm en een oudere uit 1992, pas geleden nog gedaan, het klinkt bij oudere speelfilms ongeloofelijk middenachtig.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen