Ga naar inhoud


[all] lan sharing tussen 2 dm's,moet de server op het pakket staan?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

veronderstel dat ik 2 dm's wil scharen met elkaar,moet de server op de post/pakket staan als ik wil kijken via de cliënt,of is dit tegenwoordig niet meer nodig?

Mag de server bvb op een fta zender staan,en ik op de cliënt kijken via de server,of ga ik geen beeld hebben.

Omdat het binnenhuis gebeurt veronderstel ik,dat deze vraag mag.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: sattv4iedereen
veronderstel dat ik 2 dm's wil scharen met elkaar,moet de server op de post/pakket staan als ik wil kijken via de cliënt,of is dit tegenwoordig niet meer nodig?

Was dat vroeger wél nodig dan?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

men zei mij van wel,omdat het dataverkeer onderschept was tijdens een codering,en als die op een andere zender stond en de kaart door de server niet was aangesproken,de cliënt ook niks had.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattv4iedereen
men zei mij van wel,omdat het dataverkeer onderschept was tijdens een codering,en als die op een andere zender stond en de kaart door de server niet was aangesproken,de cliënt ook niks had.


Dat is een broodje aap verhaal. Kortom, dat verhaal is gewoon onzin. Lan ( binnenshuis ) verkeer is niet te "onderscheppen".

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paardengek
Kortom, dat verhaal is gewoon onzin. Lan ( binnenshuis ) verkeer is niet te "onderscheppen".

Met vriendelijke groet, paardengek


Volgens mij bedoeld hij dat de ene box moet communiceren met de kaart en dat dat verkeer wordt onderschept, dus de interne communicatie tussen CPU en cardreader. Maar inderdaad verder broodje aap verhaal.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...