Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 Respekt voor deze modelvliegtuig piloot. Het toestel verliest een komplete vleugel en de piloot presteerd het om hem weer veilig te landen. -KLIK-
kees hekstra Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 inderdaad ja een hele prestatie overigens is er ook een leuk filmpje met een laag vliegtuig die overkomt. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Puch Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 Dit is een hele prestatie. Ik vlieg regelmatig rc vliegtuigen en helikopters en het al niet makkelijk om ze met alle onderdelen erop aan de grond te zetten. Puik stukje vliegwerk iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 Inderdaad, ik heb vroeger ook met modelvliegtuigen gevlogen. Mijn eerste toestel was een Robbe Jumbo. Ik weet hoe moeilijk het is om zo´n ding fatsoenlijk te landen met 2 vleugels. Laat staan met één vleugel. Ik wist niet dat dit mogelijk was.
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 Hier ging het dus finaal mis...doodzonde van dat mooie toestel. -KLIK-
Puch Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 Zelf heb ik nooit een toestel aangekocht. Vanuit mijn rolstoel kan ik die niet op een deftige manier behandelen en ik ben niet graag afhankelijk van iemand. In de vliegclub hier bij ons heb ik een paar vrienden en ik vlieg met die toestellen. Waar ik nu regelmatig mee vlieg is een Raptor iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast DTE Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 Knap spul. Die heeft zelfs helemaal geen vleugel.
NINjak Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 Kan je bij deze nog van een modelvliegtuig spreken? Die kan bijna zelf de bommen gooien.
Gast Pacman Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 Ik vlieg een Pico Z helie. Erg leuk spul voor binnen. Mijn collega vliegt met zweefvliegtuigen, zie www.driedekker.nl
Fiene56 Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 Ja echt zonde. Der zit zoveel tijd in wat met geld niet te betalen is. Heb die ervaring ooit zelf moeten maken. Op zolder staan er nog 14 die sinds 20 jaar niet meer gevlogen zijn. Mischien als ik met pension ben en weer veel tijd heb dat ik die hobby nog eens oppak. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Gast AlanS Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 Citaat: Op zolder staan er nog 14 Nog 14?? Misschien moet ze verkopen en kan je dan eerder met pensioen :-)
Puch Geplaatst: 15 juli 2008 Geplaatst: 15 juli 2008 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Deze is ook ijzer bout sterk: Vliegtuigen zijn heel mooi, maar geef mij maar een helikopter. Daar kan je pas echt kunstjes mee doen op een beperkte ruimte. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Kowalski Geplaatst: 15 juli 2008 Geplaatst: 15 juli 2008 Origineel bericht van: Puch Vliegtuigen zijn heel mooi, maar geef mij maar een helikopter. Daar kan je pas echt kunstjes mee doen op een beperkte ruimte. Huh? Zoiets heb ik nog nooit gezien, ik wist niet dat je zulke rare capriolen met een heli kan uithalen en zo dicht boven de grond... Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen