percies Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 ik zit te stoeien met een sony plasma waarvan het beeld vlekkerig, korrelig is. groene stippen hebben de overhand.Oorzaak is te vinden in de power unit , maar wat ?? de 80volt, en de 55 volt zijn niet stabiel. de 80 voltslijn varrieerd tussen 71, en de 80 volt, en de 55 volt is slecht 51 volt. Ik heb geen schema bij de hand, maaar mss dat iemand me een goede tip kan geven.
jeevanhoof Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 hoi, de service manual heb ik wel voor je. waar moet die heen? mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
percies Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Geplaatst: 11 juli 2008 ik heb je een pm gestuurd met mijn adres
jeevanhoof Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 hoi, schema is onderweg. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Gast boma Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 hI Ik kan je foto niet zien ???? probeer je nog eens want ik heb hier ook zo een probleem mvg boma
percies Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Geplaatst: 12 juli 2008 dank je wel. ik begrijp dat er geen schema's zijn van het powerboard. iets wat compleet vervangen moet worden?
Gast boma Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Origineel bericht van: percies nog een keer ok bedankt mijn probleem is niet zo mvg boma
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen