Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Regelmatig wordt ik n.a.v. van de door mij aangedragen hard- en / of softwareproblemen door supportmedewerkers op gewezen dat ik eerst maar verouderde drivers zoals b.v. een video driver moet vernieuwen.

Op zich zit daar wel wat in al kan ik mij de indruk niet onttrekken dat dit vaak ook geroepen wordt om aar weer even van de lastige klant af te zijn.

Maar als gevolgzaam klant geef je daar toch wel al snel gehoor aan.

Nu is het vinden van de juiste drivers geen sinecure, niet zoals in dit geval bij de laptop leverancier maar ook niet bij de bedrijven die aanbieden om tegen betaling drivers te leveren.

Zo net heb ik XPC Tools van DriverUpdaterPro gedownload en een driverscan laten uitvoeren.

Het resultaat was dat er een 7-tal drivers te oud zijn bevonden en vernieuwd zou moeten worden.

Voordat ik de drivers kan downloaden moet ik echter eerst $ 29,95 betalen en dan maar afwachten wat er zo al wordt geleverd.

Nu vind ik dat op een laptop van circa 6 maanden nu al 7 drivers moeten worden vervangen wel erg snel maar dat zal wel liggen aan het feit dat de productie misschien al veel langer is geleden.

Heeft iemand ervaring met dit soort driverleveranciers of een goede tip hoe je nu zelf goed kunt beoordelen welke drivers moeten worden vervangen en welke nog niet?

Voor de goede orde, ik gebruik een ACER Travelmate 6465 met Windows XP SP3.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Geplaatst:

hier vind je alle drivers voor jouw notebook.

wat mij betreft download en installeer je alles, ben je meteen weer up2date.

driverguide was een perfect platform voor drivers maar sinds ze commerciëel zijn geworden, scoor ik m'n drivers elders.

wie voor drivers van derden betaald is niet goed wijs smile

merDe

deze ruimte is te huur

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen