Eduard07 Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Klopt het dat Het Gesprek niet opengaat op de extra smartcard? Vanochtend ging ie wel open. Probleem inmiddels opgelost, of staat Het Gesprek nog op een time-sharing met Tele2? De namen van beide worden ook nog steeds zo ingelezen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Elwin Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Inderdaad, het Gesprek staat nog in timesharing met Tele2. Vind het niet echt nuttig dat CDS dat doet, maar af en toe is er inderdaad geen uitzending van Het Gesprek op de schotel...
Gast PieterB Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 Volgens mij is die uitzending er wel hoor, maar staat hij op het verkeerde pakket geschakeld. Andersom gebeurde ook: zonder een duurder abonnement kon je voetbal kijken.
Elwin Geplaatst: 14 juli 2008 Geplaatst: 14 juli 2008 Inderdaad, af en toe kon ik de uitzendingen van Tele2 gewoon volgen, omdat CDS was vergeten het knopje om te zetten! Naar 'Het Gesprek' kijk ik nooit, dus ik merk het weinig op of er wél of géén uitzending is. Alleen tijdens het zappen kom ik hem weleens tegen. Wel is er nog steeds teletekst van Tele2, terwijl via de analoge kabel een teletekstpagina te vinden is van Het Gesprek zelf. Zou CDS deze niet gewoon kunnen doorgeven, of komt 'Eredivisie Live' op die frequentie?
Alfons Verbiest Geplaatst: 19 juli 2008 Geplaatst: 19 juli 2008 Het Gesprek verdwijnt mogelijk per 1-8-2008 van de satelliet. Bron: DutchMedia Datum: 19-7-2008 Zie bericht
Eduard07 Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Geplaatst: 20 juli 2008 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Het Gesprek verdwijnt mogelijk ( .. ) van de satelliet. O ja? Er is namelijk ook bij gezegd: Het Gesprek zei tegenover DutchMedia desgevraagd bij monde van woordvoerder Frits Haecker “we zijn er mee bezig. We zijn op de hoogte van de situatie en er wordt hard gewerkt om de satellietuitzendingen te kunnen continueren. Zullen we maar gewoon even afwachten? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Alfons Verbiest Geplaatst: 20 juli 2008 Geplaatst: 20 juli 2008 Wat jij wilt. Ik geef alleen dit bericht door.
Elwin Geplaatst: 20 juli 2008 Geplaatst: 20 juli 2008 Ik zal Het Gesprek niet zozeer missen, maar ik hoop wel dat we er een zendertje voor terug krijgen?
Eduard07 Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Geplaatst: 20 juli 2008 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Wat jij wilt. Ik geef alleen dit bericht door. Ik heb niks te willen, moet net zo afwachten als jij. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Neptunus Geplaatst: 21 juli 2008 Geplaatst: 21 juli 2008 Ze zijn maar druk met het onderhandelen bij CDS, eerst met de ECV en nu ook nog met Het Gesprek. Ik kijk er niet veel naar maar neem gebruik wel veel de podcast mogelijkheid, favoriet programma was Dagbeeld maar dat is weer gestopt en gaat mogelijk verdwijnen, andere favo was Spraakmakers en zeker PC Het Gesprek. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
di-on-air Geplaatst: 21 juli 2008 Geplaatst: 21 juli 2008 Ik heb ooit 1 keer naar een uitzending gekeken van Het Gesprek en zal deze zender niet echt gaan missen. Maar toch vind ik het jammer dat deze zender van de satelliet gaat. UPC geeft Het Gesprek bij ons ook al niet meer analoog door. Zo had Canal Digitaal nog iets exclusiefs aan te bieden. Maar na 1 augustus ook al niet meer. Tenzij.... Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Elwin Geplaatst: 21 juli 2008 Geplaatst: 21 juli 2008 Hier wel Het Gesprek via de analoge UPC-kabel, in kanaaldeling met EuroNews. En ik ga hem ook niet missen, maar het is wel een unieke zender. Er zijn eigenlijk geen praatzenders te vinden op andere plaatsen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen