Gast buldog68 Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 hoi hoe kan ik 2 pci kaartje in fedora 7 laten werken hij ziet alleen 2 extra compoorten die andere 2 kan ik niet werkend krijgen. bedankt alvast
Frans B Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Vaak ziet linux een pci serieel kaartje als com4 en com5. probeer dat eens. lukt het niet, dan moet je het "setserial" command gebruiken. System Administrator (niet van deze site)
Big fellow Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Voer eens "dmesg" uit als root. Zie je dan je kaartje herkent worden? Zo ja, dan verteld hij je (meestal) ook welke devicenames hij aan het kaartje heeft gegeven. “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast buldog68 Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 hoi inmidels ben ik een stuk verder. ik heb nu 3 poorten werkend van de kaart en 1 comport onboard als ik de 4de wil, hij ziet em wel maar werkt niet als ik een mastera aan sluit. en op verschillende forums zeggen ze dat 4 max is wat werkt op linux. sjaak
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen