renzie Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 ik heb voor een vriend een recovery uitgevoerd op zijn Acer 1640Z laptop. Nu heb ik het probleem dat als windows opgestart is het toetsenbord niet meer reageerd, ook de muis van het touchpad is moeilijk in bewing te krijgen. in de opstartfase functioneerd de muis goed. het zandlopertje beweegt dan vlot. maar als e.a eenmaal is opgestart dan gaat de functionaliteit verloren. Ook duurt het opstarten erg lang voor een PC met een Pentium M 1.7 Ghz processor met 1 GB RAM geheugen. Het zal wel een driverprobleem zijn denk ik. Iemand een idee waar ik de oplossing moet zoeken? renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Gast ozzo Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Zat er geen aparte driver cd bij die laptop ? Zou kunnen zijn dat je die dan nog even moet draaien om alles goed te krijgen. En kijk ff in "software" of er geen Symantec shit in staat. Wordt vaak "gratis meegeleverd" op de image. Wissen die troep en even AVG of een andere antivirus installeren. Moet je kijken hoe die het dan doet..!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen