Ga naar inhoud


Dode links en overbodige files


Poetsdoekje

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Is er een mogelijkheid om overbodige files die niet meer zichtbaar zijn, en ook niet meer gebruikt worden, maar toch nog steeds op de server van mijn provider staan, op een gemakkelijke manier te verwijderen?

 

is daar bijvoorbeeld vergelijkings software voor? dus een progje die kijkt naar de diverse linnks e.d.?

 

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben met mijn vraagstelling, het gaat n.l. om de gebruikte webruimte.

 

met vriendelijke groet poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
ALs je site met Frontpage gemaakt is dan zit die optie er al in.

 

Ja @Pacman, die is inderdaad in Frontpage gemaakt, maar ik zie niet waar ik dat kan doen

 

groet van poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Origineel bericht van: Pacman
Helaas heb ik geen point & klick oplossing voor je, want ik gebruik FP niet meer.
Maar het zit er echt in, via de help even zoeken ?


Ik kan het maar niet vinden

met vriendelijke groet van poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: Poetsdoekje
Origineel bericht van: Pacman
Helaas heb ik geen point & klick oplossing voor je, want ik gebruik FP niet meer.
Maar het zit er echt in, via de help even zoeken ?


Ik kan het maar niet vinden

met vriendelijke groet van poetsdoekje


Niemand?!!

en de groeten van poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet binnen FrontPage even opletten welke view je open hebt staan. Je moet op de Web Site view staan en bijvoorbeeld niet op Design van een willekeurige pagina. Als je de website geopend hebt (dan zie je bovenaan een tab met daarop Web Site, klik die eventueel aan als die nog niet geselecteerd is), dan zie je onderaan een aantal knoppen met oa: Reports, Navigation, Hyperlinks. Bij Reports kan je de missing links opvragen. Bij Navigation zie je de structuur van de site.

 

Let dus even op de view want die knoppen zijn context gevoelig en dus anders als je in een pagina zit te werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...