Poetsdoekje Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Bouwjaar en berichten zijn hetzelfde (kryptisch) en de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Moderator ceesv Geplaatst: 12 juli 2008 Moderator Geplaatst: 12 juli 2008 Bij elke volgende post wordt je nu wel een jaartje jonger. Of was dit je laatste bericht? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
leo1949 Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Bij elke volgende post wordt je nu wel een jaartje jonger. Daar is al eens een posting over geweest. Daar stond toen in dat je dan eindigd in een spetterend orgasme. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Moderator ceesv Geplaatst: 12 juli 2008 Moderator Geplaatst: 12 juli 2008 Volgens mij was er jaren geleden ook een film, die "achteruit" afgespeeld werd. Die begon met de geboorte (opgraven) van een opa. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
omanski Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Wat is die Leo dan oud en ben ik nog piep...... Of is het net andersom ????? Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
Fiene56 Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 Het bouwjaar zal wel 1944 zijn of ben je een 6 maands kind ?? Je zal wel het geboortejaar bedoelen. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Poetsdoekje Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Geplaatst: 16 juli 2008 Origineel bericht van: Fiene56 Het bouwjaar zal wel 1944 zijn of ben je een 6 maands kind ?? Je zal wel het geboortejaar bedoelen. Neen, mijn bouwjaar (geboortejaar)is juni 1945, en mijn berichten waren tijdens die posting ook 1945, vandaar ik zit dus nu alweer op meerdere postings, en dat is begrijpelijk en wederom de vriendelijke en hartelijke groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen