Ga naar inhoud


Hopelijk nemen de hollandse comm. zenders dit niet over


Matchless

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ga ik lekker op de bank zitten voor een avondje boxen. Leuk is altijd om te zien hoe de trainers in de corners de boxers aanmoedigen.

 

Maar door de geldwolven op RTL television moet tussen elke ronde een reclame blok komen eek

Ze hebben het gepresteerd om in 11 rondes van 3 minuten ook nog eens zo'n 13 reclame breaks te houden mad

 

En ze bewezen dat het nog erger kon. Reclame door de live uitzending schuiven...

 

Ik hoop dat dit ook de nederlandse commerciele zenders te ver gaat ,maar ik ben er bang voor frown

 

Wie heeft de uitzending ook gezien? (en ge-ergerd?)

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tsja daar staat RTL bekend om.

Kijk ook maar eens naar de F1 daar werken ze splitscreen zodat je niet kunt wegzappen of timeshiften tijdens de reclame.

Daarom wijk ik ook uit naar de belg voor de F1

Het valt mij op dat ik ook veel minder naar de commerciele kijk dan vroeger toen het nog een beetje normaal was.

Nu worden de reclames echt door je strot geprakt op de meest irritante manier die er maar is

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949

Kijk ook maar eens naar de F1 daar werken ze splitscreen zodat je niet kunt wegzappen tijdens de reclame.



Je kunt niet wegzappen? confused

Ondanks dat splitscreen werkt het zappen nog steeds met mijn ontvanger hoor :D



Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je gelijk in maar tijdens zo'n splitscreen zap ik wel even naar de belg,

want tijdens de splitscreen is het commentaar van RTL nog slechter dan die van de belg.

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hier volgens mij over de Duitse RTL-Television. Die zenden inderdaad erg veel reclame uit. En dan vaak ook nog reclameblokken van zo'n 7 á 8 minuten.

 

De Nederlandse RTL kan er inderdaad ook wat van, om in een beeldje reclame uit te zenden, en in een kleiner beeldje de wedstrijd (bijvoorbeeld Formule 1) uit te zenden. Beetje jammer, maar eigenlijk hetzelfde als wat er gebeurt bij de Duitse RTL-Television.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin van Gestel

om in een beeldje reclame uit te zenden, en in een kleiner beeldje de wedstrijd

Dat is dus splitscreen

En daar gaat een normaal mens dus voor op de loop.

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Matchless...Collega..!

 

Heb je wel eens goed naar de NL TV gekeken..? Die presteren het volgens mij om nog meer reklame uit te zenden. Ik kan het mis hebben, maar als ik zo voor de lol eens over de NL kanalen zap dan is het niets dan reklame die ik te zien krijg.

Erger nog..er is zelfs reklame op de de nationale zenders Ned1/2/3..Ik word strontziek van die STER reklame.

Had je eens naar het EK voetbal moeten kijken...in de rust randvol met reklame. Op de duitse ARD/ZDF was er tenminste nog een eerste nabeschouwing van de eerste helft eventueel gecombineerd met een verkorte nieuwsuitzending. (3 minuten).

 

De duitse RTL Television mag dan wel reklame uitzenden..maar vergeet niet dat die free to air is evenals alle andere duitse commerciele zenders. Ook fta via dvb-t in tegenstelling tot NL.

In NL presteren jullie het om voor commerciele TV te betalen. Hoe gek moet je niet zijn..?

En gelukkig zijn de (uitstekende Öffentlich Rechtliche zenders) ARD/ZDF en consorten ook Free to Air via satelliet. En zonder reklame na 20h00. Voor die tijd is de reklame minimaal en niet midden in de programma´s maar daartussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die splitscreen reclame zal meer en meer worden toegepast, in de VS (en Italie) al heel gewoon. Het komt ook daar vandaan omdat velen daar op de TIVO manier TV kijken (google maar eens op tivo).

 

Na de intrede van de harddiskrecorder en nu ook digikabel en IPTV waarmee timeshiften steeds gemakkelijker wordt worden reclames steeds vaker overgeslagen. Er zijn voor de makers twee oplossingen:

het soms irritante splitscreen en het minder irritante product placing wat vroeger nogal eens onder de noemer sluikreclame viel, is ook niet voor iedere omroep toegestaan maar wel voor het Luxemburgse RTL, kijk maar eens naar GTST.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...