Ga naar inhoud


Rare fout CDS? Ineens H264 ("HD") i.p.v. MPEG-2 ("SD") tijdens uitzending?


EaS

Aanbevolen berichten

Ik had dus m'n dreambox geprogrammeerd om vrijdag de uitzending van North Sea Jazz 2008 op te nemen. Ik kom thuis en besluit om nog snel even door de opname heen te spoelen om te kijken of alles vlekkeloos is opgenomen. Zo richting driekwart van de opname hangt het beeld opeens. Ik dacht dit gebeurt normaal nooit, maar uitgerekend wel weer tijdens NSJ ?? (Zie dit topic) madmadmadcrycry

 

Maar goed, toch maar even de opname naar de PC gesleept om het gedeelte wat goed is te bewaren. Maar wat schetst mijn verbazing? Blijkbaar ligt de fout toch niet bij de dreambox o.i.d, maar bij de stream. Tijdens het verwerken komt ProjectX ineens met de volgende opmerking:

 

2ptz91f.jpg

 

Data seems to be MPEG-4/H.264:

 

r1xztg.jpg

 

Nu ben ik dus zeer nieuwsgierig of dit een of andere vreemde fout is, of dat er meerdere mensen zijn die dit probleem hadden?

 

Was er nu werkelijk een "storing/uitval/uitzend probleem" tijdens de uitzending van North Sea Jazz 2008 op vrijdag avond, en hebben meerdere mensen dit waargenomen, of betreft dit nu een heel vreemd voorval en was er echt sprake van MPEG-4 data op de stream?

 

Is het laatste het geval: Wie heeft wel een volledige opname van NSJ 2008 op de vrijdagavond voor me (eventueel opgenomen via DVB-C o.i.d.)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de hele uitzending live gezien met de DM7000 zonder dat mij iets is opgevallen.

Ik heb het ook opgenomen maar nog niet teruggekeken.

Kan je aangeven bij welk teletekst tijdstip het fout gaat.

 

Gr

Marcel

Pli op DM800, VU+ DUO  en DM8000 met 4xDVB-S2, Wave Frontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mati
Ik heb de hele uitzending live gezien met de DM7000 zonder dat mij iets is opgevallen.
Ik heb het ook opgenomen maar nog niet teruggekeken.
Kan je aangeven bij welk teletekst tijdstip het fout gaat.

Gr
Marcel


Hoi Marcel,

Het gaat fout zo rond teletekst tijdstip 00:24.
Mocht je de opname wel helemaal goed hebben heb ik er wel belang bij, net als de vorige keer smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...