Ga naar inhoud


Barry Allen for Dreambox 7020 en Enigma 2 ???


Spiderman1974

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

 

Ik heb een Barry Allen versie gedownload die geschikt is voor 7025, 7020 en de 600. Nu lees ik in de README het volgende:

 

Code:
First boot from Flash and then copy the file enigma2-plugin-extensions-barryallen*.ipk to /tmp with ftp (TCP/IP must be working already). If you have an image in Flash that offers a Blue Pannel Manual Addon Install, then you can use this functionality to install the ipk file.If not, then install Barry Allen by entering the following commands in a Telnet session:cd /ipkg install /tmp/enigma2-plugin-extensions-barryallen*.ipkThen restart enigma2 and the Barry Allen Pluginshoudl show up under Games / Plugins.In the Images installed by Barry Allen you don't have to install the Barry Allen Plugin anymore. The Barry Allen Plugin integrates himself into thenautomatically during the image extract.And you can remove Barry Allen if you are bootedfrom Flash: 

 

Is het nu zo dat er voor de DM7020 en Enigma2 image nodig is in de flash? Zo ja, ik wist niet dat deze bestond en waar kan ik dan een Enigma2 image downloaden?

 

Wie kan mij hier meer duidelijkheid over verschaffen?

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...