Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou toch voor een vaste opstelling gaan. Als je er een tuner of meerdere bijkoopt voor de kinderen bv. kun je niet meer tegelijk naar de astra en een andere sat kijken met een motor opstelling.

Dan zijn ze gedwongen om naar die sat te kijken waar jij je schotel op gericht hebt. Ben je alleenstaand en heb je het rijk voor je alleen zou ik wel voor een draaibaar systeem gaan.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Geplaatst:

en een duo block op een motor zoals eerder gevraagt??

Is het mogelijk om Astra 1 en 3 via met een duo LNB te bekijken en de rest op de motor?? Kun je de receiver zo instellen niet te draaien voor 2 satelieten, maar wel voor de rest??

Geplaatst:

Je kunt inderdaad een combinatie maken van een motor met een duo lbn met als voordeel geen motorbeweging mbt tot de beide CD+ satellieten op 19,2 en 23,5 met behoud van de mogelijheden om op een positie ook andere satellieten te bezoeken. Een soort hybride opstellen waarin de voordelen van een vaste en draaibare opstelling worden gecombineerd. Zie hiervoor mijn bijdrage datum 16/8 met als onderwerp " duo LBN Canal+ en USALS aansturing " enkele pagina's terug.

mvg Luchtig

Philips DSR 7141/22 - Triax TDS 78 - multifeed 3xastra 1xhorbit - LG M2280D - recreatiepakket met HD pakket

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen