Pestvogel Geplaatst: 14 juli 2008 Geplaatst: 14 juli 2008 Zojuist kreeg ik bijgaande mail. Volgens mij stinkt het als een dooie rat , temeer omdat het binnenkwam op een Email adres dat ik al meer dan 3 jaar niet meer gebruik. Iemand hier ervaring mee ? Gr. Pestvogel.
RS2000 Geplaatst: 14 juli 2008 Geplaatst: 14 juli 2008 Beide, is gewoon spam. Ik had allang multi-miljonair of zelfs miljardair moeten zijn als ik al het geld van dat soort mailtjes had kunnen claimen.
boaz Geplaatst: 14 juli 2008 Geplaatst: 14 juli 2008 Kopieer eens een flink stukje zin met enkele kenmerkende woorden naar het zoekveld van Google ............. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 14 juli 2008 Geplaatst: 14 juli 2008 Misschien dat Nokia die 450.000 pond beter kan steken in een mailserver, dan hoeven ze geen gebruik meer te maken van Gmail.
Gast Allure Geplaatst: 14 juli 2008 Geplaatst: 14 juli 2008 Natuurlijk is dit spam, wat had je anders gedacht dan?
Hellum Geplaatst: 14 juli 2008 Geplaatst: 14 juli 2008 dat valt ook op idd, vooral omdat er achter het adres ook nog 08 staat, dat hadden ze zelf vast wel iets beter kunnen regelen MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast Agent Mike Geplaatst: 14 juli 2008 Geplaatst: 14 juli 2008 Het zal wel echt zijn als Nokia International Malaysia Region geen eigen domein heeft en dus een GMAIL email adres gebruikt... het is toch vreemd, heel veel bankdirecteuren in afrika gebruiken ook een yahoo.fr email adres..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen