oddman Geplaatst: 15 juli 2008 Geplaatst: 15 juli 2008 DigitalTV 3.4 voor alle modellen. Het schijnt sins mei al Dus ben er een beetje laat mee. Ik ga vandaag eens kijken wat het is. Er is ook sins mei een nieuwe sateliet gekomen, de Astra L1 Dit betekent dat de ontvangst van zenders als Nederland 1, 2 en 3, Film1Sport1, SBS6, Veronica en Net5 in Nederland sterk verbeterd is. Ik heb dus ook helemaal geen props meer met de ontvangst met de 1034 kaart. Ik vind wel dat dit bewijst dat het signaal gewoon te zwak was en niets te maken heeft met oversturing van de kaart. Zoals een hoop mensen de mening was en je er een demper tussen moest zetten. Ik heb nog wel steeds problemen met opnemen. Af en toe stopt de weergave op de helft van b.v een film. Dus als er nog sugesties zijn wat dit is? Heeft iig niets met de grote van het bestand te maken, want hij doet dit ook af en toe met een bestand van b.v 2Gb
oddman Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Geplaatst: 16 juli 2008 Ik heb de nieuwe software geinstaleerd. Nou, valt eigenlijk vies tegen. Ik zie geen verschil met de 3.3 software. Had eigenlijk wel stiekum gehoopt op wat meer mogelijkheden. Zelfs de skin is het zelfde. Er zal best wel wat verbeterd zijn maar ik kan niet zien wat. De programma info die groen in het beeld verschijnt knippert nu. Dat is dus minder. Vanddag maar eens gaan kijken wat hij nu met opnemen doet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen