Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja ik dacht dat nog even "hij zal toch niet op 1 west zoeken", maar toen las ik van jou "De zenders van Sirius 4 komen wel goed binnen" dus ik zweeg maar!

Hier zullen zeker nog veel meer vergissingen van komen. Als de symbolrate op Thor 2 (5 oost) hetzelfde zou zijn als op Thor 5 (1 west), zouden tenminste nog de verkeerde zendernamen verschijnen i.p.v. geen signaal.

Het lijken me trouwens geen testprogramma's meer te zijn op Kanal Lokal. Het heeft wel wat weg van onze regionale omroepen, ik zou denken dat ze FTA blijven.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Hoe meer FTA-zenders hoe liever natuurlijk. wink

Voor wat het waard is, ik heb me gisteravond een weg geploeterd door het Zweedse Wikipedia-artikel, en voorzover ik het begrepen heb, was in dat artikel geen sprake van satellietuitzendingen, terwijl digitale kabel, terrestrisch en IPTV wel genoemd worden.

Sat lijkt voor deze zenders dus een nieuwe distributiemethode te zijn... dat maakt de kans denk ik ietsje groter dat de uitzendingen op 5 oost FTA zullen blijven, en niet zo'n voorbeeld zijn van 'bestaande' satzenders die even FTA zijn omwille van testdoeleinden.

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Kanal Lokal is bankroet, niets meer te zien op 11247 V hoewel de zendernamen nog aanwezig zijn.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Geplaatst:

nieuw afdankjertje voor op 31.5E? laugh

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen