Ga naar inhoud


Waar is Ome Peter?


Thomas2000

Aanbevolen berichten


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Pedro Newbie

Hoe heb je betaald? Geeft dat geen aanwijzingen zoals naam en plaats -> telefoonboek?

 

Misschien heeft de tekst van jou avatar hem op ideeën gebracht:

Citaat:
Uit: op geld!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het overgemaakt en zal even kijken wat ik met deze informatie kan.

 

Het ging btw om deze advertentie.

 

Hebben mensen die andere spullen hebben gekocht in deze adv. wel de spullen in huis gehad?

 

Mocht het echt niks worden is Interpol of opsporing verzocht altijd nog een mogelijkheid :D

 

Iig bedankt voor de reacties tot zover.

Groeten Thomas

 

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand iets verkoopt, het niet opstuurt en vervolgens naar een plek gaat waar hij geen internet heeft en dus onbereikbaar is...

 

Wat nou niet geheel duidelijk is en ik nieuwsgierig naar ben. Heb je het al betaald?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gigantaandemuur
Een zogeheten lage streek dus.flutvolk


Eigenlijk zit ik aan iets anders te denken, er zou natuurlijk ook iets gebeurt kunnen zijn.
Hopenlijk niet maar een ongeluk is nooit uit te sluiten. shocked
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij dat je één van deze moderators moet benaderen omdat zij het verkoopforum modereren.

ozzo, Gerdy, matchless, Puch, Drs. IJzerbout, Johan45, Ome Merde

Want zij hebben de beschikking over het e-mailadres van de verkoper en kunnen proberen hem/haar te benaderen.

Er kan inderdaad iets gebeurd zijn, maar ingeval van oplichting is een ban for life wel op zijn plaats.

Al is het alleen maar om herhaling te voorkomen.

 

 

Leo

 

ps, [Re: ozzo] moet zijn reactie Thomas2000

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is Ome Peter van zijn principes afgestapt.

Hij wou een maand of wat terug wat van mij kopen, ik moest het spul eerst opsturen, na ontvangst van het spul zou hij dan betalen.

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: metoo
Dan is Ome Peter van zijn principes afgestapt.
Hij wou een maand of wat terug wat van mij kopen, ik moest het spul eerst opsturen, na ontvangst van het spul zou hij dan betalen.


Zo'n deal heb ik ook eens gehad.
Wel vriendelijk afgewezen overgens.......
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ome Peter

Beste mensen met name THomas die ik zo ook via Pm zal benaderen.

 

Ondanks alles wil ik me toch tegenover iedereen verantwoorden!!

 

Zoals thomas ook weet is na de deal en zijn overmaking iets verschrikkelijks gebeurt waar ook Thomas van op de hoogte is gesteld destijds,Die hier begrip voor had en verder geen haast had (tot zekere hoogte)

 

Mijn vrouw is namelijk de 15e mei door een ernstig ongelijk in Tirol van de berg met auto getort een 700 meter.Zij is in het ziekenhuis terrecht gekomen waar zij enige tijd kunstmatig in coma is gehouden.Heb daar in de buurt enige tijd in een hotel gezeten,Kon de qtek niet opsturen daar deze thuis lag een 150 km verderop.Thomas heeft dit allemaal nog meegekregen.

 

EEnmaal heb bij het postkantoor gestaan,maar bleek dat het hier een nationale feestdag was. Thomas hiermee op de hoogte gesteld.

 

Ondertussen is ze al weer thuis maar het gaat zeker niet goed met haar.

 

Maar door alle verzekeringsdiscussies tegenpartij)Ben ik helemaal door het lint gegaan,En zeker achereraf te agressief en onbeheerst maar ja als je weet wat er op dat moment door me heen ging,Want zweinen zijn het de verzekeraars!!

 

Iedergeval ben ik hierdoor op het politieburo van Tirol terrecht gekomen en per direkt door snelrecht veroordeeld zonder maar rekening te houden met de thuissituatie.Dus inderdaad in de cel beland.

 

Ben sinds vanmorgen 7uur weer vrijgelaten in deze oneerlijke wereld maar goed.

 

Iedergeval begrijp ik toppic starter waar zijn waren blijven die hij op 8/5 al aan mij overgemaakt heeft.

 

Iedrgeval om er een eind aan te maken ga ik Thomas nog ff een Pm sturen en is de zaak opgelost

 

 

Zover mijn openheid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...